تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1397 - 9:08
کد خبر : 42009

شرایط اقتصادی توسط نفوذی‌های داخلی تقویت می‌شود

شرایط اقتصادی توسط نفوذی‌های داخلی تقویت می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری فارس در نظرآباد، سردار محمد نقدی شامگاه دوشنبه در آیین اجلاسیه سرداران و ۳۱۳ شهید شهرستان نظرآباد که در مصلی این شهرستان برگزار شد، گفت: باید مسیر و راه شهدا را ادامه دهیم تا به قله‌های موفقیت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری فارس در نظرآباد، سردار محمد نقدی شامگاه دوشنبه در آیین اجلاسیه سرداران و ۳۱۳ شهید شهرستان نظرآباد که در مصلی این شهرستان برگزار شد، گفت: باید مسیر و راه شهدا را ادامه دهیم تا به قله‌های موفقیت و اقتدار دست پیدا کنیم.

وی افزود: باید از ماه محرم و قیام عاشورا بیاموزیم که نباید زیر بار ظلم رفت، شهدا نیز از قیام عاشورا درس مردانگی و ایستادگی گرفتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به جایگاه و مقام شهدا، یادآور شد: در روایات داریم که نخستین افرادی که بهشت از آنشان خواهد شد، شهدا هستند؛ مقام و منزلت شهیدان غیرقابل وصف است.
نقدی تصریح کرد: انسان‌ها آزاد و با قدرت اختیار آفریده شده‌اند اما خداوند از بندگانش خواسته است که بندگی و اطاعتش را به جای آوریم.

وی با اشاره به اینکه شهدا راه و مسیر امام حسین (ع) را ادامه داده‌اند، اضافه کرد: انسان نباید تحت هیچ شرایط زیر بار ظلم و طاغوت بروند، عدم اطاعت از طاغوت درس شهدا و عاشورا است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زندگی با طاغوت و ستم را غیرقابل قبول دانست، اظهار کرد: باید فرهنگ حسینی را اشاعه دهیم تا با سلاحی قوی‌تر از سلاح دشمنان بتوانیم به جاودانگی راه انقلاب برسیم.

نقدی با بیان اینکه اگر قیام امام حسین (ع) وجود نداشت انقلاب اسلامی هم در کار نبود، بیان کرد: شهدا همواره به دنبال گرفتن حق مظلومین بودند و هیچ وقت از مرگ و قدرت دشمنان ترس نداشتند.

وی اتحاد را عامل موفقیت و سربلندی ملت برشمرد و خاطرنشان کرد: اتحاد مردم خط بطلانی بر رژیم طاغوت بود از طرفی موفق شدیم با وحدت خود با توطئه‌های آمریکا و غرب و جنگ تحمیلی مقابله کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تحریم‌های اقتصادی از سال‌های ابتدایی انقلاب علیه مردم ایران آغاز شد، اظهار کرد: دشمن در طول تاریخ از هیچ هجمه‌ای علیه ایران خود داری نکرده است و اقداماتی از جمله هجمه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در پیش گرفته است.

نقدی ایران را نماید آزادی و آزادگی در دنیا خواند و ادامه داد: آمریکا در حال حاضر سعی دارد مردم ایران را تحت فشار قرار دهد و با بهره‌گیری از نیروهای نفوذی داخلی هجمه‌ها را تقویت می‌کند.

به گفته وی سیر صعودی قیمت دلار، احتکار و گرانی توسط نفوذهای داخلی رقم خوردا است که سعی داشته‌اند با کارشکنی به نفع دشمن گام بردارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن هرگز به آرزوی خود نخواهد رسید و انقلاب اسلامی با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد، یادآور شد: ملت ایران ثابت کرده‌اند که هرگز مقابل دشمن کم نمی‌آورند و به راه خود ادامه می‌دهند.

نقدی در ادامه تأکید کرد: دولت آمریکا هزینه‌های گزاف برای تزلزل انقلاب در نظر گرفته‌اند که البته رسانه‌های خارجی و هجمه‌های روانی از جمله اقداماتی است که برای ناامیدی مردم به کار گرفته‌اند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره اینکه ملت ایران توانایی این را دارد که کاخ سفید و تمامی پایگاه‌های آمریکایی را تحت فرمان و امر خود در بیاورند و تصرف کنند، خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارد مردم ایران را علیه نظام و اسلام تشیع به شورش بکشاند در حالیکه مردم ایران همواره نشان داده‌اند که مقابل دشمن با تمام قد خواهند ایستاد و تسلیم هیچ زورگویی نخواهند شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد