تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 8:31
کد خبر : 41929

پویش «همکلاسی، امسال فقط ایرانی» آغاز به کار کرد

پویش «همکلاسی، امسال فقط ایرانی» آغاز به کار کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، ساعد رمضانعلی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس، بسیاری از خانواده‌ها و دانش‌آموزان در تکاپوی خرید لباس، کیف و لوازم‌التحریر برای فرزندانشان می‌افتند. برخی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، ساعد رمضانعلی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس، بسیاری از خانواده‌ها و دانش‌آموزان در تکاپوی خرید لباس، کیف و لوازم‌التحریر برای فرزندانشان می‌افتند. برخی از خانواده‌ها قیمت، رنگ و جنس کالا برایشان مهم است اما برای برخی دیگر از خانواده‌ها علاوه بر این مؤلفه‌ها طرح کالا نیز برایشان اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه در سال «تولید داخلی،حمایت از کالای ایرانی» و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و دغدغه‌ها و توصیه‌های معظم له، پویش سراسری دانش آموزان ایران اسلامی را با شعار «همکلاسی، امسال فقط ایرانی» اجرا می‌کند، ادامه داد: اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برای ترغیب و تشویق هرچه بیشتر دانش‌آموزان ایران اسلامی به خرید کالای ایرانی و مصرف تولیدات داخلی، این پویش را تشکیل داده‌اند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان ضمن خرید لوازم‌التحریر ایرانی و سایر تولیدات داخلی با گرفتن عکس از اقلام خریداری شده و ارسال آن به دبیرخانه جنبش دانش‌آموزی، در این پویش سراسری  شرکت خواهند کرد؛ دانش‌آموزان  عکس‌های خود را با سایر دانش‌آموزان به اشتراک می‌گذارند، ضمن اینکه دانش‌آموزان را به این مهم ترغیب می‌کنند تا سهم هر چه بیشتری در تحقق اقتصاد مقاوتی داشته باشند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس، علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش می‌توانند عکس‌های لوازم التحریر ایرانی و تولید داخلی خود را به آدرس Jonbesh.ayandehsazan@mailfa.org.jpg ارسال کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد