تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 6:56
کد خبر : 41806

کشف۱۹۶حلقه لاستیک احتکار شده خودرو در ایلام

کشف۱۹۶حلقه لاستیک احتکار شده خودرو در ایلام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ایلام بیدار ، "علی مهری"، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام امروز( یکشنبه)  با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی این پلیس با توجه به افزایش و نابسامانی قیمت کالاها در بازار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ایلام بیدار ، "علی مهری"، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام امروز( یکشنبه)  با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی این پلیس با توجه به افزایش و نابسامانی قیمت کالاها در بازار موفق شدند تعداد ۱۹۶ حلقه لاستیک خودروی سبک و سنگین احتکار شده در یکی از انبارهای سطح شهر ایلام را کشف و ضبط کنند.

وی ادامه داد: ارزش کالاهای ضبط شده حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که انبار ذکر شده پلمب و متهم نیز تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ، پلیس آگاهی بر اساس وظایف ذاتی خود با محتکران برابر قانون برخورد خواهد کرد .

سرهنگ مهری در پایان گفت: همشهریان گرامی چنانچه در این زمینه اطلاعلتی دارند می توانند با شماره ۱۳۰ پلیس آگاهی تماس بگیرند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد