تاریخ انتشار : شنبه 24 شهریور 1397 - 9:41
کد خبر : 41747

مهمترین هدف امام حسین(ع) از قیام ایستادگی در برابر ظالمان بود

مهمترین هدف امام حسین(ع) از قیام ایستادگی در برابر ظالمان بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در مراسم عزاداری ایام محرم که با حضور فرمانده و مسئولان انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین در شرایطی دست به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در مراسم عزاداری ایام محرم که با حضور فرمانده و مسئولان انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین در شرایطی دست به قیام زد که حاکمان ظالم زمانه حلال خدا را حرام و حرامش را حلال کرده بودند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی بود که امام سوم شیعیان دست به قیام عظیم عاشورا زدند تا با نثارخون خود به تمامی اعصار و دورانها درس ایستادگی، شجاعت وشهادت طلبی درمقابل با ظلم بدهند.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، افزود: ایشان قاطعانه و با صدای رسا به همه دنبا اعلام کردند که جمهوری اسلامی در برابر ظلم ایستاده و با تاسی از حضرت امام حسین (ع) در برابر افراد ظالم کوتاه نخواهد آمد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت: مقابله با ظلم و تسلیم ناپذیری مقابل آن ها که از جمهوری اسلامی آغاز شده به خیلی از کشورها سرایت کرده و باعث ایجاد بیداری اسلامی شده است.

وی همچنین به فرمایش امام راحل (ره) که اگر مسلمانان جهان با هم متحد شوند اجانب غربی برعالم مسلط نمی شدند اشاره و اظهار داشت: بنا بر فرمایش ایشان بزرگترین منکر عالم همان استکبار و طاغوت است و نبرد با آن ها تا زمانی که از پا درآیند اداممه خواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: به برکت انقلاب و ولایت فقیه، استکبارستیزی در وجود مردم مومن و انقلابی ایران نهادینه شده است و بدون هیچ ترسی مقابل خونخواران جهان ایستاده و با یاری امام زمان (عج) آن ها را شکست می دهیم.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد