تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 7:56
کد خبر : 14040

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالا قاچاق در خرم دره

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالا قاچاق در خرم دره

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، سرهنگ عباس حسنی در نشست خبری امروز با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امسال به مناسبت هفته نیروی انتظامی ۶۵ عنوان برنامه در شهرستان اجرا خواهد شدکه می توان به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، سرهنگ عباس حسنی در نشست خبری امروز با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امسال به مناسبت هفته نیروی انتظامی ۶۵ عنوان برنامه در شهرستان اجرا خواهد شدکه می توان به دیدار با امام جمعه شهرستان، حضور در نماز جمعه، صبحگاه مشترک و سایر برنامه ها را عنوان کرد.

وی با اشاره  عملکرد نیروی انتظامی در ۶ ماه سال جاری گفت: در ۶ ماهه سال جاری ۹۶ در حوزه تصادفات داخل شهر ، تصادف منجر به فوت نداشتیم و در کل تصادفات ۱۹ درصد کاهش داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم دره با اشاره به نزاع و درگیری های شهرستان گفت: در حوزه نزاع و درگیری که اکثرا اختلافات خانوادگی  عامل آنها است ، ۴۰ درصد نسبت به مشابه سال گذشته کاهش داشته ایم و ۷۲ درصد از این درگیریها هم با مشاوره  همکاران نیروی انتظامی به مصالحه ختم شده است .

حسنی با اشاره به کاهش آمار سرقت در شهرستان خاطر نشان کرد: در سال های ۹۴ و ۹۵ در حوزه سرقت ۷ درصد کاهش داشته ایم و امسال در ۶ ماهه نخست هم ۳ درصد کاهش سرقت را داشته ایم  که بیکاری ، فقر عامل اصلی سرقت ها می باشد.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه کشفیات مواد مخدر گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری در مجموع ۱۹ کیلو و ۸۳۶ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف  وضبط شده است.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به همکاری همیاران پلیس گفت: در شهرستان ۱۱۰  نفر به عنوان پلیس افتخاری در برنامه های مختلف با ما همکاری می کنند و سایر علاقه مندان هم می توانند به عنوان پلیس افتخاری با نیریو انتظامی همکاری داشته باشند.

حسنی با اشاره به تعداد تماس های دریافتی از سامانه ۱۱۰ گفت: سالانه بیش از ۱۳ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ شهرستان خرم دره توسط مردم تماس برقرار می شود که امسال در ۶ ماهه نخست سال جاری  برای  یک هزار از و ۷۳۷ تماس نیرو و گشت اعزام شده است .

وی با اشاره به قاچاق کالا در شهرستان افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان در ۶ ماهه نخست سال جاری  اقدامات خوبی انجام شده است که ارزش ریالی کالاهای کشف شده   بیش از ۱۷ میلیارد ریال است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم دره با اشاره به فعالیت های شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی و به خصوص در ایام محرم گفت: در ایام محرم خوشبختانه هیچ مورد امنیتی و همچنین در خصوص بدعت های عزاداری هم هیچ موردی مشاهده نشد که از همکاری تمامی مساجد و حسینیه ها و هیئت ها قدردانی می کنیم.

سرهنگ حسنی   خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برابر قانون به وظیفه خود که ایجاد امنیت ،آرامش و نظم عمومی در جامعه است با تمام توان تلاش می کندو تاکنون خدمات عوامل انتظامی به ویژه در حوزه شهرستانی و در بخش های مختلف مطلوب بوده است و این با اقدامات مناسب و تمهیدات لازم بدست آمده است.

وی  در پایان با تاکید براینکه برای داشتن امنیت پایدار در جامعه داشتن تعامل و همکاری و مشارکت همه مدیران دستگاه های اجرایی و نهادها و سازمانها و مردم با نیروی انتظامی ضروری است گفت: نیروی انتظامی تامین کننده امنیت شهروندان بوده و حضور موثر عوامل انتظامی باعث احساس رضایتمندی و امنیت همگانی در سطح جامعه و شهرستان شده است.

انتهای پیام /

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد