تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 6:45
کد خبر : 41433

شناسایی ۵۵ انبار احتکار کالا در قزوین

شناسایی ۵۵ انبار احتکار کالا در قزوین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به شناسایی ۵۵ انبار احتکار کالا گفت: هفته بعد با تکمیل سیر قانونی، صدور حکم قضایی و تعیین قیمت اقلام کشف شده، اقلامی مانند پکیج در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به شناسایی ۵۵ انبار احتکار کالا گفت: هفته بعد با تکمیل سیر قانونی، صدور حکم قضایی و تعیین قیمت اقلام کشف شده، اقلامی مانند پکیج در قزوین و آبیک توزیع می‌شود.

پرزحمت افزود :  امسال دولت برای حمایت از کالای داخلی و مبارزه با قاچاق، ورود هزار و ۴۰۰ قلم کالا به ویژه در حوزه صنعت نساجی را ممنوع کرده است.

وی گفت: بازرسان رسمی و افتخاری به صورت شبانه روزی در حال رصد بازار و رسیدگی به شکایات مردمی هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شهروندان خواست هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

پرزحمت با اشاره به افتتاح طرح‌ها گفت: امسال در هفته دولت در ۱۰ طرح صنعتی با اشتغال ۴۰۰ نفر و با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال با استفاده از تسهیلات بهین یاب در زمینه تولید قطعات خودرو، نساجی، مواد شوینده و غذایی به بهره برداری رسید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: همچنین در این هفته ۲ واحد معدنی با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد