تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 5:18
کد خبر : 41391

کشف انبار داروهای غیرمجاز و احتکار شده در شهرستان بابل

کشف انبار داروهای غیرمجاز و احتکار شده در شهرستان بابل

فرمانده انتظامی شهرستان "بابل" از کشف انبار داروهای غیرمجاز و احتکار شده به ارزش ۲۰۰میلیون ریال خبر داد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایلنا، سرهنگ" سید محسن جعفری" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار داروهای غیر مجاز در یک

فرمانده انتظامی شهرستان "بابل" از کشف انبار داروهای غیرمجاز و احتکار شده به ارزش ۲۰۰میلیون ریال خبر داد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایلنا، سرهنگ" سید محسن جعفری" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار داروهای غیر مجاز در یک انبار در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی متهم به احتکار کالا با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه انبار مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، اظهار داشت: ماموران در بازرسی از محل دپوی کالای قاچاق و احتکار شده بیش از ۷ هزار و ۹۱۰ قلم انواع داروهای غیر مجاز را کشف کردند.

سرهنگ جعفری ارزش ریالی کشفیات داروهای غیرمجاز را ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این خصوص متهم به احتکار شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد