تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1397 - 9:29
کد خبر : 41316

موردی از احتکار در اهواز مشاهده نشده است

موردی از احتکار در اهواز مشاهده نشده است

سعید ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بحث احتکار کالا در بازار اظهار کرد: تا کنون بر اساس بازرسی های انجام گرفته از واحدهای صنفی اهواز هیچ موردی از احتکار مشاهده نشده است. وی افزود: در مواردی که تا کنون بازرسی به عمل آمده، اطلاق قانونی که در بحث احتکار و اختفاء وجود

سعید ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بحث احتکار کالا در بازار اظهار کرد: تا کنون بر اساس بازرسی های انجام گرفته از واحدهای صنفی اهواز هیچ موردی از احتکار مشاهده نشده است.

وی افزود: در مواردی که تا کنون بازرسی به عمل آمده، اطلاق قانونی که در بحث احتکار و اختفاء وجود دارد شامل آن اصناف نشده و در حوزه ما موردی از احتکار مشاهده نشده است.

رییس اتاق اصناف اهواز تصریح کرد: اگر واحدی تعدادی جنس در انبار دارد اما در حال فروش آن ها است، احتکار به شمار نمی آید و در این زمینه باید میان کسی که اجناس خود را به فروش می رساند و شخصی که اجناس را نگهداری می کند تا قیمت آن ها افزایش پیدا کند، تفاوت قائل شد.

ممبینی ادامه داد: وقتی شخصی کالایی که از گذشته خریداری کرده را پنهان می کند تا قیمت آن در بازار افزایش پیدا کند، اختفاء نام دارد و باید با آن شخص برخورد کرد.

وی بیان کرد: اتاق اصناف اهواز تلاش کرده تا در این زمینه به مجموعه اصناف زیر مجموعه خود اطلاع رسانی لازم را انجام دهد، تا این اصناف حرکتی را انجام ندهند تا تداعی گر بحث احتکار باشد. در این راستا بازرسی ها به صورت مرتب در حال انجام است و در صورت مشاهده هرگونه بحث احتکار با متخلفین به صورت جدی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد