تاریخ انتشار : شنبه 17 شهریور 1397 - 10:22
کد خبر : 41037

کشف انبار دستگاه‌های برودتی قاچاق در یزد

کشف انبار دستگاه‌های برودتی قاچاق در یزد

‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا- سرهنگ «سیدرضا مکی»، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای گمرکی؛ ماموران این استان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی اقدام به ورود و دپوی دستگاه‌های قاچاق در یک انبار کرده است. وی افزود: ماموران پس

‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا- سرهنگ «سیدرضا مکی»، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای گمرکی؛ ماموران این استان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی اقدام به ورود و دپوی دستگاه‌های قاچاق در یک انبار کرده است.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع و طی هماهنگی با مقامات قضایی و در بازرسی از این انبار ۳۳۳ دستگاه برودتی قاچاق و فاقد مجوزگمرکی را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان این‌که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۳۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص یک متهم نیز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

سرهنگ مکی تصریح کرد: متهم، این کالاهای خارجی را به صورت قاچاق و بدون مجوز گمرکی از جنوب شرق کشور به استان وارد و در یک انبار نگهداری می کرد که شناسایی و دستگیر شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: قاچاق کالا موجب انحراف سرمایه و در نهایت کاهش تولید ملی و گسترش فقر و بیکاری در جامعه می شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد