تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 7:54
کد خبر : 40652

دلیل مشکلات امروز کشور فاصله گرفتن مسئولان از مردم است

دلیل مشکلات امروز کشور فاصله گرفتن مسئولان از مردم است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، هاجر چنارانی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه ۱۳ شهریور۹۷) گفت: ایران جنگ‌زده، طاعون‌زده، سیل‌زده، زلزله‌زده، ورشکسته و اختلاف‌زده نیست، بلکه خیانت‌زده است. جمعی خیانت می‌کنند و خائن‌اند و با اعمال‌شان به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، هاجر چنارانی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه ۱۳ شهریور۹۷) گفت: ایران جنگ‌زده، طاعون‌زده، سیل‌زده، زلزله‌زده، ورشکسته و اختلاف‌زده نیست، بلکه خیانت‌زده است. جمعی خیانت می‌کنند و خائن‌اند و با اعمال‌شان به ملت خیانت می‌کنند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بسیاری از ما عادت کرده‌ایم به دنبال منافع فردی خودمان باشیم نه به دنبال منافع جمعی کشور و تا وقتی که ایران را بر خودمان مقدم ندانیم وضع همین است، پس بیایید از خودمان شروع کنیم. ایران سرافراز و سربلند از رفتار و کردار بسیاری از مسئولان نابخرد جمهوری اسلامی به تنگ آمده است. من در برابر مردم فداکار ایران سر تعظیم فرود می‌آورم و به خاطر تمام مشکلات اقتصادی که نتیجه بی‌تدبیری مدیران جمهوری اسلامی ایران است از همه ملت ایران معذرت‌خواهی می‌کنم.

وی افزود: دوست ندارم از حوزه انتخابیه خودم بگویم؛ چراکه نیشابور فشرده یک ایران بزرگ است. ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد، آیا زمان آن نرسیده که اندکی به مشکلات مردم، به سفره‌های خالی‌شان و به بحران‌هایی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد فکر کنیم؟ و نگرش سیاسی‌ را پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب کنار بگذاریم.

چنارانی خاطرنشان کرد: ملت ما همان ملت دوره ۸ سال دفاع مقدس است. این ملت همان ملتی است که ناپلئون بناپارت گفت اگر نیمی از ارتشم ایرانی بودند کل جهان را فتح می‌کردم؛ چراکه آنها حاضرند جلوی توپ بایستند اما وجبی از خاکشان را به دشمن ندهند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دلیل مشکلات امروز کشور فاصله گرفتن مسئولان از مردم است. خوی اشرافی‌گری پدر جمهوری اسلامی ایران را درآورده،‌ امروز رابطه جایگزین ضابطه شده، اقتصاد مقاومتی منحصراً مربوط به مردم نیست. مسئولان چه نقشی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی دارند؟

وی افزود: این روزها هر شبکه‌ای را که نگاه می‌کنیم اخبار احتکار هزاران خودرو، احتکار ۶ هزار میلیارد تومان آهن، احتکار میلیارد‌ها تومان دارو، احتکار لوازم خانگی، احتکار پوشاک بچه، کشف چند انبار کاغذ، احتکار آهن و میلگرد، کشف دومین محموله پوشک میلیاردی، احتکار روغن خوارکی، کشف هزاران بسته پوشاک را می‌بینیم. خودروسازان قطعات را با دلار ۳۲۰۰ تومان انبارهایشان را پر کردند و قرار است خودروهایشان را با دلار ۱۰ هزار تومان در بازار بفروشند.

چنارانی خاطرنشان کرد: از قوه قضائیه در راستای تشکیل دادگاه‌های شرعی و انقلابی تقدیر و تشکر می‌کنم. این دادگاه‌ها روزنه امیدی برای ملت انقلابی ایران است اما همه منتظر محاکمه علنی دانه‌درشت‌ها و نام‌آشناها هستند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در وضعیت کنونی اشتغال در کشور یک امر بسیار مهم و حیاتی است. من به عنوان نماینده مردم روزی صد بار در برابر کسانی که برای کار به من مراجعه می‌کنند احساس شرمندگی می‌کنم. ملت شریف ایران ما را ببخشید.

وی در پایان گفت: در رابطه با صحبت یکی از همکاران که گفت موشک هوا کردن مشکل جمهوری اسلامی ایران نیست، می‌گویم که قطعاً موشک یکی از اقدامات اساسی بود که به جمهوری اسلامی ایران اقتدار داد و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در کل منطقه خاورمیانه و در جهان برافراشت. من از همه عزیزانی که در این راستا از اول انقلاب تا امروز زحمت کشیده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/    

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد