تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1397 - 6:04
کد خبر : 40632

محتکران پا بر روی خون شهدا می‌گذارند

محتکران پا بر روی خون شهدا می‌گذارند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا، از زنجان، حجت محمدی فرماندار خرم‌دره شامگاه دیروز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان، اظهار کرد: کشورمان در حال جنگ نابرابر اقتصادی قرار دارد و دشمنان در تلاش برای بسته شدن تمام روزنه‌های اقتصادی

محتکران پا بر روی خون شهدا می‌گذارندبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا، از زنجان، حجت محمدی فرماندار خرم‌دره شامگاه دیروز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان، اظهار کرد: کشورمان در حال جنگ نابرابر اقتصادی قرار دارد و دشمنان در تلاش برای بسته شدن تمام روزنه‌های اقتصادی را بر روی کشور هستند.
وی با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل آب در آسیاب دشمن می‌ریزند، یادآور شد: افرادی هستند که در داخل کشور اقدام به احتکار کالا می کنند که این افراد قطعا هدفی جز مبارزه با مردم ندارند. 
محمدی با تاکید بر اینکه محتکران با عمل خود به کشور و اقتصاد آن ضربه می‌زنند، ادامه داد: همه باید در شناسایی انبارهای احتکار بسیج شوند.
وی با تاکید بر اینکه در برخورد با احتکار محتکران نباید تعارف شود، تصریح کرد: کسانی که با احتکار به کشور ضربه می‌زنند پا بر روی خون شهدا می‌گذارند و باید در مقابل آنان پاسخگو باشند.
وی با تاکید بر اینکه در دین مبین اسلام خدمت به خلق خدمت به خداست، یادآور شد: مسئولان باید در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم اهتمام مضاعف‌تری داشته باشند.
فرماندار خرم‌دره خاطرنشان کرد: مشکلات کشور باید در داخل کشور حل شود تا پای بیگانگان وسط نیاید.
محمدی با بیان اینکه کسانی که در شبکه‌های معاند با کروات نشسته و برای کشور نسخه می‌پیچند دلشان به حال مملکت نسوخته است، تصریح کرد: این افراد تنها سنگ خود را به سینه می‌زنند.
این مسئول با اشاره به اینکه این افراد اغلب آنها پرورش یافتگان غرب هستند، ادامه داد: هدف آنها تنها فراهم‌سازی زمینه بازگشت خودشان به کشور است 
فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه یکی از فلسفه‌های اصلی تشکیل داعش تسلط این گروه تروریستی بر ایران بود، اظهار کرد: به برکت مدافعان حرم که خارج از مرزهای جغرافیایی و به منظور ممانعت ارز تسری جنگ به داخل کشور جنگیدند و شجاعانه در راه اسلام به شهادت رسیدند این توطئه نیز ناکام ماند. انتهای پیام 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد