تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1397 - 9:23
کد خبر : 40567

عزم جدی در با مبارزه با احتکار/ کشف ۳ انبار احتکار در دزفول

عزم جدی در با مبارزه با احتکار/ کشف ۳ انبار احتکار در دزفول

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهراب عبدالهی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: ۳ انبار احتکار برنج، لاستیک و کالای خانه در این شهرستان در بازرسی های ۴۰ روز گذشته اداره صنعت، معدن و تجارت کشف شد. وی افزود:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهراب عبدالهی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: ۳ انبار احتکار برنج، لاستیک و کالای خانه در این شهرستان در بازرسی های ۴۰ روز گذشته اداره صنعت، معدن و تجارت کشف شد.

وی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طی گشت مشترک با نیروی انتظامی  انبار کالای احتکار  را کشف کردند و ۷۶ واحد صنفی متخلف در بازرسی های انجام شده به تعزیرات حکومتی دزفول معرفی شده است.

 عبدالهی بیان داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول در ۴۰ روز گذشته یک هزار و ۸۶۱ مورد بازرسی از اصناف انجام داد که در این بازرسی ها ۷۶ مورد تخلف ثبت شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول عنوان کرد: تخلفات ثبت شده مربوط به گران فروشی، درج نکردن قیمت و احتکار بودند که به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد