تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 9:44
کد خبر : 40473

ساماندهی و ثبت انبارهای کالا در استان بوشهر ضروری است

ساماندهی و ثبت انبارهای کالا در استان بوشهر ضروری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر کنترل و نظارت دستگاه‌های مربوطه در موضوع قاچاق کالا و ارز افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر باید در کمترین زمان ممکن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر کنترل و نظارت دستگاه‌های مربوطه در موضوع قاچاق کالا و ارز افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر باید در کمترین زمان ممکن تهیه و نصب ردیاب روی شناورهای حمل کالا در استان بوشهر اقدام کند.
وی اضافه کرد: شرکت پخش فراورده‌های نفتی تا زمانی که ردیاب ها نصب نشده، باید سوخت شناورهایی را که راهی دریا شوند تامین کند.
گراوند یادآور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با جدیت موضوع ساماندهی انبارهای کالا در استان را پیگیری کند و اطلاع رسانی لازم برای ثبت انبارهای کالا در سامانه ویژه ثبت انبارها، انجام شود.
استاندار بوشهر با اشاره به قاچاق دام اظهارداشت: دریابانی با شناورهایی که دام را بدون مجوز حمل می کنند برخورد کند و حمل دام توسط شناورها فقط باید با مجوز قانونی انجام شود.
رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان بوشهر بیان کرد: دشمن همواره به دنبال بر هم زدن آرامش جامعه است به همین دلیل در زمینه ثبت انبارهای کالا و مقابله با احتکار، باید اقدامات اطلاعاتی انجام شود.
گراوند افزود: ضمن برخورد هوشیارانه، آرامش بازار را هم باید حفظ کنیم زیرا احتکار بزرگترین جفا به مردم است.
وی گفت: ۷۰ درصد نرخ سوخت شناورهای سفاری با نرخ یارانه ای و ۳۰ درصد با نرخ آزاد محاسبه می شود.
۶۰۴۷/۶۰۴۳
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد