تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 6:30
کد خبر : 40434

ترویج بیشتر معارف اسلامی در اردکان نیازمند مشارکت جمعی است

ترویج بیشتر معارف اسلامی در اردکان نیازمند مشارکت جمعی است

حجت الاسلام حجت الله کوثری روز یکشنبه در آستانه ماه محرم سال ۱۴۴۰ هجری قمری (۲۰ شهریور ) در گفت و گو با ایرنا افزود:‌ در تقویم رسمی ایران هفت روز نخست محرم، هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شد که بهترین فرصت برای ترویج آن است .وی اضافه کرد: ‌شعار امسال

حجت الاسلام حجت الله کوثری روز یکشنبه در آستانه ماه محرم سال ۱۴۴۰ هجری قمری (۲۰ شهریور ) در گفت و گو با ایرنا افزود:‌ در تقویم رسمی ایران هفت روز نخست محرم، هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شد که بهترین فرصت برای ترویج آن است .
وی اضافه کرد: ‌شعار امسال نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر انتخاب شده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردکان با تشریح برنامه ها اظهار داشت: همایش ویژه آموزش بسیجیان طلایه دار حوزه ها و پایگاه های مقاومت و گردهمایی روسا و کارمندان دولت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، فرمانداری، اداره های تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد مهمترین برنامه هاست.
کوثری تصریح کرد:‌ پذیرایی و تجلیل از تعدادی آمران به معروف و ناهیان از منکر، غبار روبی قبور شهدای گمنام پارک شهر و افتتاح قرارگاه شهدای گمنام ستاد امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه هاست.
وی افزود: تبلیغات محیطی بر روی اتوبوس ها، تاکسی ها و تابلوهای تبلیغاتی با همکاری شهرداری و شورای شهر ، تهیه و تکثیر بیش از هزار عدد لوح فشرده مداحی در اتومبیل ها و طراحی و نشر شعار هفته در فضای مجازی با استفاده از مفاهیم و تصاویر زیبا از جمله مواردی است که اجرا می شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردکان یادآور شد: نشست توجیهی با مبلغین و مبلغات در باب فریضه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری اداره تبلیغات و حوزه های علمیه، تجمع طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در نماز جمعه، برپایی راهنمایی سراسری حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بعد از نماز جمعه، در این هفته برگزار می شود.
کوثری اظهار کرد:‌ چاپ و نشر اولین شماره گاهنامه دیواری ، آزاد راه متعلق به ستاد امر به معروف و نهی از منکر اردکان، برگزاری کارزار تبلیغاتی (کمپین) نه به بی تفاوتی در فضای مجازی، برگزاری نشست های علمی در قالب کرسی های آزاد اندیشی و تریبون آزاد از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
۷۵۴۴
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد