تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 17:56
کد خبر : 103736

امام جمعه سنندج: دولتمردان برای "تحقق شعار سال و رفع موانع تولید" اقدام کنند

امام جمعه سنندج: دولتمردان برای "تحقق شعار سال و رفع موانع تولید" اقدام کنند

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه بیماران و با

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه بیماران و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ به عظمت پیامبر(ص) اشاره و اظهار داشت:  رسول گرامی اسلام(ص) نسبت به مسلمانان و ایمان‌داران  رحم و محبت دارد.

وی بهار را فصل تفکر و تالم در عالم هستی و بیانگر قدرت حق‌تعالی خواند و گفت: از تلاش‌های نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج، ارتش و دستگاه‌های امنیتی؛ متولیان امنیت برای تامین امنیت و آسایش در سراسر استان کردستان صمیمانه تشکر می‌کنم.

امام جمعه سنندج بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با چشمانی بیدار و با بصیرت و آگاهی هزاران نقشه و توطئه دشمن را خنثی می‌کنند که زحمات آنان شایسته تقدیر است.

وی به نام‌گذاری شعار سال ۱۴۰۰; “تولید، پشتیبانی‌ها و رفع مانع‌زدایی‌ها” توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: باید همه مسئولان برای تحقق فرامین رهبری و این شعار و رفع موانع تولید جنبیده، همت و دست به‌کار شوند.

ماموستا رستمی مشکل فقر و نداری را سخت‌تر از کرونا دانست و افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرموه فقر انسان را به سمت آسیب‌های اجتماعی، جرم، جنایت و بدبختی کشانده و انتظار می‌رود همه مسئولان و خیرین در این شرایط، غمخوار یکدیگر و فقرا را فراموش نکنیم.

دیدگاه نماینده ولی‌فقیه در کردستان درباره شعار سال؛ راهکار اجرایی‌شدن «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» چیست؟عضو مجلس خبرگان رهبری: اقدام عملی برای «امر به معروف و نهی از منکر» صورت گیرد

امام جمعه سنندج با بیان اینکه انسان زیر سایه پروردگار هیچ‌گاه دچار لغزش نمی‌شود؛ عنوان کرد: ناشکری نعمات حق‌تعالی، سبب نابودی مال و زندگی انسان می‌شود.

وی به فرموده قرآن اشاره و خاطر نشان کرد: خداوند از مسلمانان خواسته که ضمن دوری از کفران نعمت و فراگرفتن درس اخلاق، مهر و محبت؛ پیمان و عهد با حق‌تعالی را نشکسته و با اخلاص و صداقت شکرگزار نعمات باشند.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه مسلمانان غمخوار یکدیگر باشند، خاطر نشان کرد: کردستان سرزمین و مرکز انبیاء، اولیاء، خداپرستی، عرفان، معنویت، طریقت، شریعت، وحدت و ایمان بوده اما متاسفانه امروزه در کردستان عراق درس زرتشتی و مسیحیت داده می‌شود.گرچه با این حرکات ضربه‌ای به عظمت اسلام زده نمی‌شود اما جای تاسف دارد.

ماموستا رستمی ابراز داشت: امیدوارم خداوند متعال امنیت و آسایش کنونی را از ما نگیرد و همواره زیر چتر امنیت حفظ و اخوت، برادری و وحدت‌مان روز به روز تقویت یابد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد