تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1397 - 12:17
کد خبر : 40284

دولت در کار صادق باشد

دولت در کار صادق باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا ، نبأ ؛ حجت‌الاسلام عباس مرادی امام جمعه موقت پاکدشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه دولت باید در مسیر رفع مشکلات حرکت کند، با انتقاد از عملکرد دولت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا ، نبأ ؛ حجت‌الاسلام عباس مرادی امام جمعه موقت پاکدشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه دولت باید در مسیر رفع مشکلات حرکت کند، با انتقاد از عملکرد دولت گفت: چرا رئیس جمهوری در مجلس شورای اسلامی، چشم در چشم وکلای ملت می گوید اگر تورم بالا رفت من حقوق کارمندان را دو برابر کردم! باید در کار صداقت داشته باشیم.
وی اضافه کرد: دولت باید برای رفع این همه فساد و خیانت و احتکار با تأسی ازبیانات رهبری قدم بردارد.
خطیب جمعه پاکدشت با اشاره با اقدام اخیر قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، ابراز کرد: هر چند خیلی دیر اما این کار خوب برخورد با مفسدان آغاز شده است، مبارزه با مفسدان و خائنان از سیره و روش حکومت امیرالمؤمنین علی(ع) بوده است، باید برخورد قاطع با همه مفسدان و بدون هیچ تعارفی اجرا شود.
مرادی در پایان با اشاره به فرا رسیدن روز ۲۵ ذی الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، کانون خانواده را محیط مقدسی عنوان کرد و افزود: بهترین الگو برای حفظ خانواده، اهل بیت علیهم السلام هستند.

محمد فرخی 

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد