تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 11:18
کد خبر : 94130

فرماندار: طلاق در مراغه کاهش یافته است

فرماندار: طلاق در مراغه کاهش یافته است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سیدعلی موسوی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال مراغه که با حضور معاون برنامه‌ریزی، توسعه و نیروی انسانی اداره‌کل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار داشت: امسال آمار ولادت هم در شهرستان کاهش داشته است. وی ادامه داد: دستگاه‌های

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سیدعلی موسوی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال مراغه که با حضور معاون برنامه‌ریزی، توسعه و نیروی انسانی اداره‌کل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار داشت: امسال آمار ولادت هم در شهرستان کاهش داشته است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی بر اساس شاخص‌های سلامت، باید اقدامات فرهنگی برای افزایش ولادت و ازدواج را برنامه‌ریزی کنند.

وی همچنین از متولیان فرهنگی شهرستان خواست تا برای کاهش روزافزون آمار طلاق و تبیین مشکلات و آسیب‌های اجتماعی آن در بین اقشار مختلف مردم برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار مراغه خطاب به مردم شهرستان نیز اظهار داشت: برنامه‌های توسعه در هر کشور بر پایه ثبت وقایع و آمار و ارقام اتفاق می‌افتد و همراهی مردم و دستگاه‌های متولی در این زمینه ضروری است.
رییس اداره ثبت و احوال مراغه نیز بیان کرد: امسال یکهزار و ۶۱۹ مورد وفات در شهرستان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴۴۳ مورد و حدود ۳۵ درصد افزایش داشته است.

علی‌اصغر فضلعلی‌پور افزود: همچنین در این مدت یکهزار و ۸۶۳ مورد ازدواج ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶۱ مورد و حدود ۹ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۶۲۴ مورد طلاق در این شهرستان ثبت شده که در مقایسه با سال پیش از آن ۷۶ مورد و حدود ۱۰ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت سه‌هزار و ۴۶ مورد ولادت در این شهرستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ مورد و حدود پنج درصد افزایش یافته است.

رییس ثبت احوال مراغه اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون هشت هزار و ۸۷۹ جلد شناسنامه مکانیزه برای شهروندان در این شهرستان صادر شده است.

فضلعلی‌پور اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۱ هزار و ۴۱۱ تقاضا برای دریافت کارت هوشمند ملی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا اداره ثبت احوال مراغه در ۱۴ فروردین سال ۱۳۰۶ شمسی تاسیس و اولین سند سجلی برای «حاج میرزا عیسی خان فتوحی» رییس وقت اداره معارف مراغه صادر شد.

مراغه در تقسیمات کشوری سال ۱۳۱۱ تا ۱۳۱۶ دارای ۶ بلوک شامل مراغه، کشاور (هشترود)، قصبه بناب (بناب)، میاندوآب، ملک کندی (ملکان)، عجب‌شیر و مردق بوده است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد