تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 10:26
کد خبر : 40174

کشف انبار احتکار ۲۴۰ میلیونی مواد غذایی در سیمرغ

کشف انبار احتکار ۲۴۰ میلیونی مواد غذایی در سیمرغ

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، چنگیز گلدوست در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: از ابتدای سال تا امروز بیش از ۸۵۰ بازرسی از واحدهای سطح شهرستان صورت گرفت که ۳۵ پرونده تعزیراتی تشکیل و مبلغ

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، چنگیز گلدوست در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: از ابتدای سال تا امروز بیش از ۸۵۰ بازرسی از واحدهای سطح شهرستان صورت گرفت که ۳۵ پرونده تعزیراتی تشکیل و مبلغ ۱۱۰ میلیون و ۳۱۵ هزار تومان جریمه صادر شد.

وی افزود: طی هفته‌های اخیر دو انبار احتکار با همکاری شبکه اطلاعات بسیج شهرستان کشف و با دستور مقام قضایی این واحدها پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه در یکی از موارد شناسایی‌شده حدود ۱۴ تن ذرت احتکار شده به همراه ۱۳ کیسه ۱۰۰ کیلوگرمی چای فله فاسد شده، حدود ۱۴ هزار دوغ تاریخ‌مصرف گذشته، ۱۶۰ لیتر روغن تصفیه‌شده صنعتی، ۵۱ بسته ۵۰ کیلویی کنسانتره خوراک مرغ و ۴ تن پسمانده ذرت کشف شد، تصریح کرد: برای این موضوع پرونده تعزیراتی تشکیل و ۵۶ میلیون تومان جریمه صادر شد.

وی در ادامه به کشف انبار احتکار اشاره کرد و گفت: با همکاری شبکه اطلاعاتی بسیج، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی با اداره صنعت، معدن و تجارت این انبار احتکار کشف و در بازرسی‌های انجام شد ۱۶ هزار و ۸۰۰ باتری نیم لیتری آب‌معدنی و هفت هزار و ۸۰۰ باتری یک و نیم لیتری آب‌معدنی کشف شد.

گلدوست با اشاره به اینکه ارزش کالاهای احتکار شده حدود ۲۴۰ میلیون ریال بود، اظهار کرد: محل احتکار پلمپ، محتکر دستگیر و ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان جریمه صادر شد.

این مسؤول با بیان اینکه در آخرین بروزرسانی انجام‌شده از واحدهای تولیدی شهرستان ۳۴ واحد تولیدی با ۳۲۶ اشتغال در ناحیه صنعتی سنگتاب مستقر هستند، گفت: ۱۲ واحد تولیدی با ۷۰ اشتغال در سطح شهرستان و خارج از ناحیه صنعتی سنگتاب مستقر هستند.

وی افزود: در سال ۹۷ با اقدامات انجام‌شده ۴ واحد تولیدی با ۲۵ اشتغال احیا شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه در سال ۹۷ ۱۱ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات فراگیر با مبلغ ۱۲ میلیارد تومان و ۱۲۰ اشتغال معرفی شدند، گفت: از محل اعتبارات روستایی هم ۵ واحد تولیدی با ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۵۰ اشتغال معرفی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد