تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 10:26
کد خبر : 40171

هفت پرونده احتکار و اختفای کالا در قزوین رسیدگی شد

هفت پرونده احتکار و اختفای کالا در قزوین رسیدگی شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، محمود احمدی روز چهارشنبه با اشاره به جزییات هفت پرونده در این زمینه افزود: شعبه چهارم بدوی ویژه مبارزه با احتکار این اداره کل پس از بررسی و انجام استعلامات لازم و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، محمود احمدی روز چهارشنبه با اشاره به جزییات هفت پرونده در این زمینه افزود: شعبه چهارم بدوی ویژه مبارزه با احتکار این اداره کل پس از بررسی و انجام استعلامات لازم و با احراز تخلف، احکام را در کمتر از یک هفته صادر و متهمان را به درج در پرونده صنفی، الزام به عرضه و فروش کالا ها به نرخ رسمی مصوب با نظارت اداره صنعت ،معدن و تجارت و جزای نقدی محکوم کرد.
وی اضافه کرد:موضوع پرونده های یاد شده در خصوص لوازم خانگی، اقلام بهداشتی و شویندها، دخانیات، مواد غذایی و ام دی اف (صنایع چوبی)می باشد.
احمدی ادامه داد: اعلام نکردن موجودی انبارها به سازمان صنعت، معدن و تجارت به معنای احتکار کالا بوده و متخلفان مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین ازروند رسیدگی به بقیه پرونده های طرح احتکار و صدور احکام در سریع ترین زمان طی روزهای آینده خبر داد.
۷۳۸۸/۶۰۱۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد