تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 3:31
کد خبر : 39893

۱۶میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرلنگه کشف شد

۱۶میلیارد ریال کالای قاچاق در بندرلنگه کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ بیژن بارسالاری روز دوشنبه افزود: این کالاها شامل ۲ میلیون و ۸۸۸ هزار نخ سیگار خارجی، ۳ هزار و ۴۹۸ پاکت آبمیوه و ۴۷ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ بیژن بارسالاری روز دوشنبه افزود: این کالاها شامل ۲ میلیون و ۸۸۸ هزار نخ سیگار خارجی، ۳ هزار و ۴۹۸ پاکت آبمیوه و ۴۷ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق است.
وی بیان داشت: همچنین در این مدت در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین جمع آوری معتادان ولگرد در بندرلنگه، ۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۸ هزار و ۵۰۸ عدد قرص نیروزا نیز در شهرستان بندرلنگه کشف شد.
فرمانده انتظامی بندرلنگه اظهارداشت: ۴ دستگاه موتور سیکلت سرقتی و ۱۳ فقره سرقت نیز در راستای اجرای این طرح در مرداد ماه امسال در این شهرستان کشف شد و در این راستا تعداد ۲۸ فقره پرونده قاچاق کالا تشکیل شد.
بارسالاری گفت: در این راستا ۲۱ قاچاقچی کالا، ۱۹سارق، ۸ توزیع کننده مواد مخدر و ۹۷ معتاد شناسایی و دستگیر شدند.
وی یادآورشد: در این ماه با تشدید برخورد با رانندگان متخلف، ۸۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰دستگاه خودرو متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
۷۱۹۵/ ۶۰۴۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد