تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 9:09
کد خبر : 39860

شناسایی ۱۹ انبار احتکار کالا در لرستان

شناسایی ۱۹ انبار احتکار کالا در لرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جمال ابدالی مسئول بسیج اصناف و بازاریان لرستان با اشاره به نقش بسیج اصناف در کشف و شناسایی انبار‌های احتکار کالا اظهار کرد: بسیج اصناف ظرفیت ویژه‌ای بوده که با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جمال ابدالی مسئول بسیج اصناف و بازاریان لرستان با اشاره به نقش بسیج اصناف در کشف و شناسایی انبار‌های احتکار کالا اظهار کرد: بسیج اصناف ظرفیت ویژه‌ای بوده که با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی قادر به انجام فعالیت‌های متعدد در زمان‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی امروز و موضوع پیش آمده احتکار کالا‌های اساسی و موردنیاز مردم، بسیج اصناف لرستان نیز همچون سراسر کشور با به‌کارگیری تمام توان خود به وظیفه انسانی و سازمانی خود عمل کرده و به شناسایی و کشف انبار‌های احتکار کالا در استان پرداخته است.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان لرستان از شناسایی ۱۹ انبار احتکار کالا در استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی مجموع کالا‌های کشف شده بالغ بر ۷ میلیارد تومان بوده است.

ابدالی بیان داشت: انبار‌های کشف شده عمدتا از نوع موادخوراکی همچون روغن، برنج و شکر بوده، ضمن اینکه دیگر کالا‌ها نیز همچون لوازم خانگی و سیمان آمار قابل توجهی در انبار‌های محتکران داشته‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد انبار کشف شده ۱۴ مورد مربوط به مرکز استان بوده است، افزود: بر اساس مستندات ارائه شده تاکنون ۱۴ انبار در خرم‌آباد، سه انبار در دورود، یک انبار در کوهدشت و یک انبار نیز در بروجرد کشف و شناسایی شده است.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان لرستان یادآور شد: بر اساس اعلام سازمان تعزیرات حکومتی استان تاکنون بیش از ۸۰ درصد شناسایی انبار‌های احتکار کالا توسط نیرو‌های بسیجی انجام گرفته که نشان از نقش مهم این تشکل دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد