تاریخ انتشار : جمعه 2 شهریور 1397 - 11:35
کد خبر : 39671

برخورد جدی با احتکار کنندگان کالا‌های اساسی و مفسدان اقتصادی حق مردم است

برخورد جدی با احتکار کنندگان کالا‌های اساسی و مفسدان اقتصادی حق مردم است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک گفت: مردم انتظاردارند دستگاه‌های قضایی و نظارتی با احتکار کنندگان کالا‌های اساسی، مفسدان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک گفت: مردم انتظاردارند دستگاه‌های قضایی و نظارتی با احتکار کنندگان کالا‌های اساسی، مفسدان اقتصادی و فرارکنندگان از مالیات برخورد جدی کنندواین حق مردم است.

آیت الله دری نجف آبادی با انتقادازواردات بی رویه کالا‌های لوکس وگرانقیمت به مسئولان تذکردادبا ترویج قناعت و ساده زیستی و مدیریت واردات، بیت المال را درست صرف کنند.

امام جمعه اراک از نابسامانی‌های سکه و ارزهم انتقاد کردو از دولت خواست با اندیشیدن تدبیر ضمن مدیریت بازار و پیش بینی چالش‌های اقتصادی به سمت بهبود وضعیت معیشتی مردم بروند.

دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران مایه فخرو مباهات است

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با تبریک هفته دولت اضافه کرد: دستاورد‌های علمی، پزشکی، عمرانی، بهداشتی و خدماتی انقلاب اسلامی ایران قابل ستایش و مایه فخرو مباهات است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان ادامه داد: هدف استکبار به خصوص آمریکا از به خاک و خون کشیدن سرزمین‌های اسلامی و مسلمانان نابودی اسلام است و اوج دشمنی و کینه توزی آن‌ها برضد ملت ایران تحریم‌های ظالمانه است.

آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: ملت ایران شهدای گرانقدر بسیاری درراه دفاع از آرمان‌های خود تقدیم کرده و توطئه‌های آمریکا را مثل همیشه نقش بر آب خواهدکزد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد