تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 شهریور 1397 - 12:55
کد خبر : 39616

آذربایجان شرقی|کشف ۷ تن خشکبار خارجی قاچاق در مراغه

آذربایجان شرقی|کشف ۷ تن خشکبار خارجی قاچاق در مراغه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مراغه ،به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مراغه ،سرهنگ رضا اصلانی فر با اشاره به اجرای طرح تشدید برخورد با کالاهای قاچاق در این شهرستان اظهارداشت: به دنبال مبارزه با کالای قاچاق در این شهرستان ماموران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از مراغه ،به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مراغه ،سرهنگ رضا اصلانی فر با اشاره به اجرای طرح تشدید برخورد با کالاهای قاچاق در این شهرستان اظهارداشت: به دنبال مبارزه با کالای قاچاق در این شهرستان ماموران انتظامی مراغه موفق شدند ۷ تن خشکبار خارجی قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط کنند.

وی گفت:ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

اصلانی فر تصریح کرد:ماموران در بازرسی از خودرو مذکور، ۷ تن بادام زمینی خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را کشف کردند، در این رابطه یک نفر دستگیر و کامیون مورد نظر نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در پی افزایش وقوع سرقت دوربین‌های مدار بسته در مراغه تیمی از ماموران پلیس آگاهی تشکیل و موضوع در دستور این موضوع نیز در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت اضافه کرد: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

کشف ۷۷ هزار سیگار قاچاق در مراغه

ماموران پاسگاه خداجوی شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و پس از بازرسی موفق به کشف این محموله شدند.

وی اضافه کرد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و برای تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شد و خودرو توقیف شده نیز به پارکینگ منتقل شد.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد