تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397 - 8:38
کد خبر : 39198

۱۱ دستگاه کانتینر حامل کالای قاچاق در کرج کشف شد

۱۱ دستگاه کانتینر حامل کالای قاچاق در کرج کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از پلیس البرز؛ سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر ورود یک محموله چیلر گازی به استان البرز و احتمال قاچاق بودن کالاهای وارداتی، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، به نقل از پلیس البرز؛ سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر ورود یک محموله چیلر گازی به استان البرز و احتمال قاچاق بودن کالاهای وارداتی، پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به محل ترخیص کالا در جاده ماهدشت –صفادشت، اعزام و موفق به توقف ۱۱ دستگاه کانتینر در محدوده ماهدشت شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: تریلرهای مذکور جهت بررسی به محوطه‌ای در اطراف مهرشهر کرج منتقل و مشخص شد که ۴۵ دستگاه چیلر گازی و یک محموله تجهیزات فن کوئل فاقد بارنامه و اسناد گمرکی معتبر است که به صورت قاچاق وارد استان البرز شده است.

 محمدیان با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و ۱۱ دستگاه کانتینر حمل کالاهای قاچاق نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: در اجرای برنامه‌های عملیاتی سال ۹۷ که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی مزین شده و در راستای اولویت‌ها و اهداف نیروی انتظامی درباره مبارزه با دانه درشت‌های قاچاق کالا، فرماندهی انتظامی این استان با قاطعیت با عوامل کالای قاچاق برخورد می‌کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد