تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1397 - 8:14
کد خبر : 39108

توقیف یک دستگاه  تریلی با بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در یزد

توقیف یک دستگاه  تریلی با بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در یزد

سرهنگ سید رضا مکی جانشین انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی استان یزد ضمن کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه تریلی اسکانیا را درحین حمل کالای قاچاق برای بازرسی متوقف کردند. سرهنگ  مکی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان یزد در بازرسی از یک

سرهنگ سید رضا مکی جانشین انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی استان یزد ضمن کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه تریلی اسکانیا را درحین حمل کالای قاچاق برای بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ  مکی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان یزد در بازرسی از یک دستگاه تریلی اسکانیا یک محموله ماشین ظرفشویی قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی اامه داد: در بازرسی از این تریلی ۳۲۵ دستگاه ماشین ظرفشویی خارجی قاچاق راکشف و دو نفر دستگیر شدند.

 جانشین انتظامی استان گفت: متهمان این محموله قاچاق را بدون مجوز گمرکی ازجنوب کشور بارگیری وقصد انتقال به تهران را داشتند.
وی ادامه داد:مبارزه با کالای قاچاق و جلوگیری از ورود کالای خارجی غیر ضروری و قاچاق به کشور باعث رونق چرخه اقتصادی کشور و کاهش بیکاری جوانان خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد