تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1397 - 12:58
کد خبر : 38744

۱۹۰ تن برنج احتکار شده توقیف شد/ اعلام تخلفات به سامانه ۱۳۵ و ۱۲۴

۱۹۰ تن برنج احتکار شده توقیف شد/ اعلام تخلفات به سامانه ۱۳۵ و ۱۲۴

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا حمید القاصی مهر در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار سفیرافلاک در رابطه با اجرای طرح تشدید نظارت بازرسی در سطح بازار اظهار داشت: باتوجه به حساسیت بازار و گزارش های مردمی مبنی بر احتکار کالاها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا حمید القاصی مهر در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار سفیرافلاک در رابطه با اجرای طرح تشدید نظارت بازرسی در سطح بازار اظهار داشت: باتوجه به حساسیت بازار و گزارش های مردمی مبنی بر احتکار کالاها و ضروریات مایحتاج مردم توسط عده ای سودجو در اولین اقدام اکیپی ویژه تشکیل شد.   

 

وی افزود: تیم بازرسی متشکل از سربازان گمنام امام زمان(عج)، اطلاعات سپاه و بسیج مردمی خرم آباد، پلیس آگاهی و اماکن، بازرسین صنعت، معدن و تجارت با محوریت اداره کل تعزیرات حکومتی به انبارهای شناسایی شده از طریق گزارش های بسیج و مردمی اعزام شده است.   

 

 شناسایی و پلمپ سه انبار لوازم خانگی

رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز خرم آباد با اشاره به بازرسی سه انبار لوازم خانگی در اوایل هفته جاری گفت: در این بازرسی کالاهای لوازم خانگی ایرانی و خارجی کشف و توقیف و سه انبار پلمپ شد.   

 

به گفته القاصی مهر بازرسان صنعت و معدن ضمن بررسی برای تعیین ارزش ریالی تخلف پرونده جهت اعمال قانون و رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.     

 

وی با اشاره به احتکار ۱۹۰ تن برنج هندی توسط یکی از تجار وارد کننده تصریح کرد: در این بازرسی دو انبار پلمپ شد و پرونده هم توسط تیم بازرسی تشکیل وجهت اعمال قانون تحویل اداره تعزیرات حکومتی استان شد.   

 

رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز خرم آباد اظهار داشت: بلافاصله پس از دریافت پرونده به شعبه صلاحیت دار ارجاع و در حال حاضر در مرحله رسیدگی قرار دارد که پس از اخذ دفاعیات وبررسی مستندات موجود شعبه مذکور اقدام به صدور رأی مطابق قانون می کند.   

 

القاصی مهر خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت کالاهای ضروری قبل و حین رسیدگی دستور فروش این ۱۹۰تن برنج با نظارت تعزیرات حکومتی از طریق فروشگاه های مجاز در سطح شهر داده شد.     

 

وی بیان کرد: از مردم فهیم و عزیز استان تقاضا داریم هرگونه نابسامانی در بازار اعم از احتکار و عدم کیفیت کالا ب را سامانه ۱۳۵ یا ۱۲۴ گزارش دهند که بتوانیم خدمات یا کالاهای با قیمت مصوب را بدست مردم برسانیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد