تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 - 10:13
کد خبر : 38454

رشد ۴ برابری میزان کشف کالای قاچاق در یزد

رشد ۴ برابری میزان کشف کالای قاچاق در یزد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، سردار یرج کاکاوند صبح امروز در مراسم آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که توفیقی شد که بیش از چهار سال در جمع مردم نجیب،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، سردار یرج کاکاوند صبح امروز در مراسم آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که توفیقی شد که بیش از چهار سال در جمع مردم نجیب، شهیدپرور و ولایت مدار استان یزد باشم؛ در این مدت بهره فراوانی از آموزه‌های اخلاقی، انسانی و معنوی نصیبم شده است.

وی در رابطه با اقدامات و فعالیت‌هایی که در طول چهار سال اخیر در مجموعه نیروی انتظامی استان یزد صورت گرفته است، گفت: در زمان حضور در مجموعه انتظامی استان در راستای تدابیر فرماندهی محترم نیروی انتظامی سه موضوع توجه به درون سازمان و کارکنان، تعامل سازنده با سایر دستگاه‌های امنیت ساز و برنامه‌ریزی بر اساس مطالبات و دغدغه‌های مردم را دنبال کردیم.

فرمانده سابق انتظامی استان یزد ادامه داد: در موضوع توجه به درون سازمان بود که معیشت، صیانت، آموزش، خوشایند سازی محیط در مجموعه و انتصابات کارکنان با اولویت‌بندی اقدامات خوبی در سطح استان انجام شد؛ خوشبختانه در بحث سلامت اداری وضعیت خوبی را داشتیم.

وی با بیان اینکه درزمینهٔ آموزش آمادگی جسمانی کارکنان همچنین سایر موارد اقداماتی انجام شد که شاهد ارتقاء وضع موجود بودیم، تصریح کرد: درزمینهٔ خوشایند سازی مجموعه‌های انتظامی استان با اولویت رده‌هایی که بیشتر با مردم سروکار دارند، اقدامات بسیار خوبی انجام شد که درنهایت رضایت کارکنان و ارباب‌رجوع را شاهد بودیم.

فرمانده سابق انتظامی استان یزد تعامل سازنده نیروی انتظامی استان یزد با سایر دستگاه‌های امنیت ساز را یادآور شد و افزود: توانستیم با این تعامل زمینه پیشرفت را در راستای ارتقاء امنیت و نهایتاً رضایتمندی مردم را در بحث امنیت داشته باشیم.

کاکاوند با بیان اینکه برنامه‌ریزی بر اساس مطالبات و دغدغه‌های مردم همواره مورد تأکید سردار اشتری در جلسات هست، اذعان کرد: در این زمینه پیش‌بینی و اقداماتی را انجام دادیم؛ بر اساس نظرسنجی انجام‌شده در سطح استان، آنچه نیاز مردم بود به احصاء شد و در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مردم دغدغه‌هایی در حوزه‌های انضباط اجتماعی، ترافیکی، امنیت اجتماعی داشتند، بر این اساس برنامه‌ریزی و اقداماتی هم‌زمان با برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت انجام شد.

انصافاً مردم استان یزد قوانین و مقررات را رعایت می‌کنند

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انصافاً مردم استان یزد قوانین و مقررات را رعایت و همواره به مجموعه انتظامی کمک می‌کنند، گفت: امنیت تفرجگاه‌ها، کارناوال‌های عروسی و راه‌بندان‌هایی که ایجاد می‌کردند، دور دور و حضور موتورهای سنگین در حوزه انضباط اجتماعی دغدغه مردم بود که با تلاش همکاران و اقدامات به هنگام این موارد تا حد زیادی حل و دغدغه مردم در این حوزه برطرف شد.

کاکاوند ادامه داد: مردم درزمینهٔ انضباط ترافیکی هم دغدغه‌هایی داشتند که با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مرتبط با آمدوشد اقدامات خوبی صورت گرفت؛ در کنار فرهنگ‌سازی اقداماتی در بحث هوشمند سازی شهرهای استان انجام شد که خوشبختانه تأثیر فراوانی در انضباط ترافیکی و کنترل تصادفات در سطح استان داشت.

وی با بیان اینکه مردم درزمینهٔ ارتقاء امنیت اجتماعی دغدغه‌هایی داشتند، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات پیش بینانه و پیشگیرانه‌ای که صورت گرفت جرائمی از قبیل سرقت‌های خشن، سرقت‌های به عنف، سرقت‌های سریالی از منازل که در سطح استان اتفاق می‌افتاد، زورگیری، آدم‌ربایی که به‌واسطه بحث قاچاق مواد مخدر در استان داشتیم را توانستیم مهار کنیم؛ به‌طوری‌که در سرقت‌های مهم ۳۹ درصد کاهش را شاهد بودیم.

درزمینهٔ زورگیری و آدم‌ربایی ۱۰۰ درصد کاهش داشتیم

این مقام مسئول با بیان اینکه درزمینهٔ سرقت به عنف ۷۱ درصد کاهش داشتیم، ادامه داد: درزمینهٔ تجاوز به عنف ۶۵ درصد، سرقت‌های منزل ۳۸ درصد، زورگیری و آدم‌ربایی هم ۱۰۰ درصد کاهش را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در طی مدت چهار سال گذشته هم‌پوشانی و هم‌افزایی خوبی بین پلیس‌های تخصصی در امر پیشگیری انجام شد که خوشبختانه تأثیر بسیار مثبتی در بحث ارتقاء امنیت اجتماعی استان داشت.

کاکاوند تصریح کرد: استان یزد به لحاظ موقعیت استراتژیک که در شرق کشور دارد مسیر عبور کاروان‌های قاچاق، قاچاق مواد مخدر از محورهای اصلی و فرعی و همچنین به‌نوعی توزیع مواد مخدر در سطح شهرهای استان هست؛ بر این اساس با برنامه‌ریزی جامع انفاق‌های بسیار خوبی در بحث مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت.

فرمانده سابق انتظامی استان یزد افزود: درزمینهٔ مبارزه با مواد مخدر کاروان‌های اشرار در سطح استان زمین‌گیر شدند؛ بالغ‌بر ۸ نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسیدند و در طول این مدت بیش از ۱۰۰ درصد افزایش کشف مواد مخدر را داشتیم.

وی با بیان اینکه درزمینهٔ کشف کالای قاچاق قریب ۴۰۰ درصد افزایش داشتیم، گفت: درزمینهٔ کشف سلاح و مهمات ۶۷ درصد و در بحث جمع‌آوری اتباع بیگانه ۱۱۱ درصد افزایش را شاهد بوده‌ایم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد