تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1397 - 9:57
کد خبر : 38214

۱۳۹۵ پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی رسیدگی شد

۱۳۹۵ پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی رسیدگی شد

محمد اقوامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت یکهزار و ۴۰۹ فقره پرونده تخلفاتی قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که از این تعداد تنها ۱۴ فقره باقی مانده است. وی اضافه کرد: ۹۹ درصد پرونده های ورودی

محمد اقوامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت یکهزار و ۴۰۹ فقره پرونده تخلفاتی قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که از این تعداد تنها ۱۴ فقره باقی مانده است.
وی اضافه کرد: ۹۹ درصد پرونده های ورودی قاچاق کالا و ارز در شعب ویژه استانی رسیدگی و محکومیت های متهمان آنان در سریع ترین زمان ممکن صادر شده است.
وی ادامه داد: شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی پس از رسیدگی به این پرونده ها متهمان را علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به نفع دولت به پرداخت ۱۳۰ میلیارد و ۵۷ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
وی بیان کرد: علاوه بر ارزهای قاچاق که بیشتر به صورت دلار و یورو بوده از جمله کالاهای قاچاق که برای قاچاقچیان آنان حکم صادر شده می توان به البسه، سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات و کیف و کفش اشاره کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اضافه کرد: ادارات تعزیرات حکومتی با همراهی یگان های انتظامی مستقر در راستای توجه به تولید داخلی، مبارزه با قاچاق کالا را در دستور کار جدی خود دارد و این امر در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی است.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا آذربایجان غربی به علت مرزی بودن از مسیرهای ترانزیت کالای قاچاق به شمار می رود و سالانه به ارزش صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می شود.
۸۱۳۷/۳۰۷۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد