تاریخ انتشار : جمعه 12 مرداد 1397 - 3:45
کد خبر : 38120

مبارزه با قاچاق کالا نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

مبارزه با قاچاق کالا نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

سید مناف هاشمی استاندار گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان,  با اشاره به نشست اخیر استانداران مرزی با سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور اظهار کرد: ما علاقه‌مند به تعامل بیشتر با کشورهای هم مرز هستیم و تاکنون هم روابط مناسبی با ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و..

هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:سید مناف هاشمی استاندار گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان,  با اشاره به نشست اخیر استانداران مرزی با سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور اظهار کرد: ما علاقه‌مند به تعامل بیشتر با کشورهای هم مرز هستیم و تاکنون هم روابط مناسبی با ترکمنستان، قزاقستان، روسیه و.. برقرار کرده‌ایم.

استاندار گلستان با بیان اینکه برقی کردن راه آهن اینچه برون _گرمسار کار بزرگی بود که صورت گرفت؛ افزود: این پروژه تاثیر به سزایی در تجارت منطقه دارد.

وی با اشاره به اینکه در کنترل قاچاق کالا در مناطق مرزی نیز تلاش زیادی صورت گرفته است؛ گفت: مبارزه با قاچاق کالا نیاز به کار عملیاتی و فرهنگ‌سازی دارد.

استاندار گلستان گفت: از فروردین ماه سال جاری حدود ۱۰ تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد