تاریخ انتشار : جمعه 5 مرداد 1397 - 5:53
کد خبر : 37618

ورود کالاهای قاچاق به کشور به تولید و اشتغال ضربه می زند

ورود کالاهای قاچاق به کشور به تولید و اشتغال ضربه می زند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی عصر پنج شنبه در همایش اعضای صنف پوشاک شهرستان فردیس، افزود: دشمنان جنگ اقتصادی را علیه کشور طراحی کرده اند و برای مقابله با شرایط فعی باید جلوی کالاهای قاچاق گرفته شود. وی خاطرنشان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی عصر پنج شنبه در همایش اعضای صنف پوشاک شهرستان فردیس، افزود: دشمنان جنگ اقتصادی را علیه کشور طراحی کرده اند و برای مقابله با شرایط فعی باید جلوی کالاهای قاچاق گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: کالاهای قاچاق در برخی موارد به صورت سیستماتیک وارد می شود که باید مقابله با جدی تری با این پدیده داشت تا بتوان اقتصاد کشور را سر و سامان داد.
ایمانی گفت: واحدهای صنفی پوشاک می توانند به فرهنگ پوشش اسلامی کمک کنند، امسال سال حمایت از کالای ایرانی است و باید در این زمینه تلاش بیشتری داشت.
وی افزود: اگر جلوی ورود میلیاردها دلار کالای قاچاق در سال را نگیریم و از صنایع داخلی حمایت نکنیم، کارخانه ها برای گرفتن وام و عرضه کالا و صادر کردن آن، با این همه قوانین و مقررات دست و پاگیر نخواهیم توانست در کشور شغل ایجاد کنیم.
امام جمعه فردیس گفت: گاهی اوقات باید از منافع خود چشم پوشی و به سود کمترقانع باشیم و به جای وارد کردن کالاهای خارجی به صنایع داخلی خود اهتمام داشته باشیم تا کارگر ایرانی مشغول بکار شود.
وی با اشاره به اینکه کاسب حبیب خداست و کار با ارزش و خدمت به مردم است، افزود: باید در فرهنگ سازی کمک کنیم و برای حمایت از کالای ایرانی دست به دست هم دهیم تا کشور را سربلند کنیم.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: ایران دارای منابع و امکانات غنی است، اگر درست مدیریت شود همه می توانند از این امکانات بهره ببرند.
۷۴۱۳/۱۵۳۵
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد