تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 12:21
کد خبر : 37586

فرهنگ‌سازی خرید و استفاده از کالای ایرانی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد

فرهنگ‌سازی خرید و استفاده از کالای ایرانی باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد محسن‌زاده امام جمعه بخش بوستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه در رابطه با برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب، بیان داشت: نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب توسط آیت الله طالقانی برگزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد محسن‌زاده امام جمعه بخش بوستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه در رابطه با برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب، بیان داشت: نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب توسط آیت الله طالقانی برگزار شد، که استقبال کم نظیری از این مراسم شد.

وی در ادامه نماز جمعه را مبنای دین مبین اسلام و جزو لاینفک جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: در زمان امامان و پیامبران پیشین هر گونه طرح مسئله و پیگیری آن در نماز جمعه انجام می شد و در جامعه امروز نیز می بایست جایگاه واقعی نماز جمعه حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین محسن‌زاده همچنین به برگزاری نماز جمعه و اهمیت تشویق مردم به حضور در این فریضه الهی اشاره کرد و عنوان داشت: مسئولان و مردم شهرستان بهارستان باید سعی کنند تا در نماز جمعه حضور همیشگی و ثابت داشته باشند.

وی در خصوص تولید و حمایت از کالاهای ایرانی، تصریح کرد: تمام ادارات و سازمان‌های مرتبط می بایست در رابطه با حمایت از این صنایع اهتمام ورزند و همکاری‌های لازم را در این راستا با یکدیگر داشته باشند.

امام جمعه بخش بوستان با اشاره به برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان، تشریح کرد: در طول این نشست در خصوص خرید و استفاده از کالاهای ایرانی بخشنامه‌های لازمه صادر و نظارت بر حسن انجام در دستور کار بخشداری بخش بوستان قرار گرفت.

وی درپایان باتوجه به لزوم و اهمیت حمایت از تولیدات داخلی، افزود: می بایست در زمینه فرهنگ سازی خرید و استفاده از کالای ایرانی اقدامات جدی و گسترده‌ای در سطح شهرستان صورت بگیرد و این امر توجه مسئولان را طلب می کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد