تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 - 17:41
کد خبر : 37463

به‌خاطر حجابم بین مردم محبوبم(اخبار ادبی و هنری)

به‌خاطر حجابم بین مردم محبوبم(اخبار ادبی و هنری)

آفرین عبیسی بازیگر سینما و تلویزیون درباره الگوبرداری نوجوانان از نوع پوشش و حجاب بازیگران سینما تاکید کرد: من اعتقاد دارم که هنرمندان باید در وضعیت پوشش خود محتاطانه رفتار کنند. زیرا جوانان در ابتدا به صورت احساسی و به طبع سنشان آن نوع پوشش و حجاب هنرمندان برایشان جالب است.عبیسی درباره پوشش و وضعیت

آفرین عبیسی بازیگر سینما و تلویزیون درباره الگوبرداری نوجوانان از نوع پوشش و حجاب بازیگران سینما تاکید کرد: من اعتقاد دارم که هنرمندان باید در وضعیت پوشش خود محتاطانه رفتار کنند. زیرا جوانان در ابتدا به صورت احساسی و به طبع سنشان آن نوع پوشش و حجاب هنرمندان برایشان جالب است.
عبیسی درباره پوشش و وضعیت حجاب خود تصریح کرد: پوشش من نشان‌دهنده اخلاق و منش من است و همیشه همین طور پوشش و حجابم را حفظ کرده‌ام. همه می‌دانند که من جلو و یا پشت دوربین با همین ظاهر زندگی می‌کنم. همین پوشش و حجاب من باعث شده در بسیاری از آثار نباشم و خیلی از آنها را رد کنم زیرا همین آثار باعث می‌شدند به حجاب من خدشه وارد شود به‌همین خاطر آنها را رد کردم.
او حجاب و پوشش را مهم‌ترین رکن در انتخاب آثارش خواند و خاطرنشان کرد: هیچ وقت نمی‌خواهم برای بازی در یک فیلم یا چند فیلم از حجاب و پوششم بگذرم. مردم مرا این‌گونه دوست دارند. خوشبختانه این پایبندی من به حجاب و ارکان دینی محبوبیت بسیار زیادی را نزد مردم برایم به ارمغان آورده و به آن افتخار می‌کنم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد