تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 - 9:16
کد خبر : 37424

۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر کشف شد

۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر تشدید مقابله با قاچاق کالا در آبهای استان بوشهر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، آبهای خلیج فارس در استان بوشهر تحت رصد شبانه‌روزی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر تشدید مقابله با قاچاق کالا در آبهای استان بوشهر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، آبهای خلیج فارس در استان بوشهر تحت رصد شبانه‌روزی دریابانی قرار دارد و امکان هر گونه فعالیت انتقال کالای قاچاق در این آبراه مسدود شده است.

وی از فعالیت تیم‌های عملیاتی دریابانی استان بوشهر در مبارزه با قاچاق کالا خبرداد و تاکید کرد: دریابانان این استان شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط جوی برای مقابله با قاچاق تلاش می‌کنند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر اثرات زیان‌بار کالای قاچاق به اقتصاد و اجتماع  را متذکر شد و تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی دریابانی استان بوشهر در پایگاه‌های دریابانی این استان فعال هستند و از هیچ کوششی در برخورد با قاچاقچیان فروگذاری نمی‌کنند.

رضایی‌نژاد از شناسایی شناورهای حامل کالای قاچاق در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: ماموران پایگاه دریابانی گناوه و کنگان با رصد شبانه‌روزی نوار ساحلی و کنترل شناورها در آبهای خلیج فارس سه فروند شناور حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به کشف کالاهای قاچاق از این شناورها بیان کرد: ماموران دریابانی استان از این شناورها تعدادی دستگاه تلفن همراه هوشمند، تبلت، داروی بیهوشی، لاستیک و برنج  کشف کردند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را ۳۴.۹ میلیارد ریال  دانست و افزود: در این عملیات‌ها ۶ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد