تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 - 4:52
کد خبر : 37402

‍کشف بیش از ۲۶۸ میلیون ریال کالای قاچاق درتربت جام

‍کشف بیش از ۲۶۸ میلیون ریال کالای قاچاق درتربت جام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ هوشنگ کیانی گفت : ماموران ایست و بازرسی شهید عزتی پلیس تربت جام در محور تربت جام به فریمان به خودروی کامیونت ایسوزو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. وی افزود: در

‍کشف بیش از 268 میلیون ریال کالای قاچاق درتربت جامبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ هوشنگ کیانی گفت : ماموران ایست و بازرسی شهید عزتی پلیس تربت جام در محور تربت جام به فریمان به خودروی کامیونت ایسوزو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی به عمل آمده ازاین خودرواقلام قاچاق شامل ۲۸۰ کیلوگرم پارچه، ۱۰۳۶ متر پارچه، مقادیر زیادی گردو، ۲۰۰۰ عدد لیوان چینی، ۸۰۰۰ عدد شامپو به ارزش بیش از ۲۶۸ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در پایان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد