تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1397 - 5:07
کد خبر : 37314

خودروی که استفاده می کنم ساخت داخل است/ تمامی لوازم منزل من ایرانی است

خودروی که استفاده می کنم ساخت داخل است/ تمامی لوازم منزل من ایرانی است

سید رضا نوری عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص نام گذاری سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: اگر بخواهیم که چهارچوب اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود باید کالای ایرانی را مصرف کنیم. سید

سید رضا نوری عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص نام گذاری سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: اگر بخواهیم که چهارچوب اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود باید کالای ایرانی را مصرف کنیم.

سید راضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس دهم در پاسخ به این سوال که از چه برند یا محصول ایرانی استفاده می کنید، گفت: از سال های پیش یعنی قبل از اینکه مقام معظم رهبری نام امسال را حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کنند، از کالای ایرانی استفاده می‌کردم، خودروی که استفاده می کنم ساخت داخل با نام دنا است و تمامی لوازم منزل من نیز ایرانی است. لباس‌هایی که می پوشم نیز تولید داخل است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم اقتصاد مقاومتی را به تمام معنا پیاده سازی کنیم باید از تولید داخلی حمایت کنیم و مردم نیز کالای داخلی را مصرف کنند و این امر باعث اشتغال و رونق تولید در جامعه می شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: همه باید بدانند که با حمایت از کالای ایرانی است که تولید و اشتغال می گیرد، مردم نیز انتظار دارند کیفیت کالای ایرانی افزایش پیدا کند تا انگیزه برای خرید داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد