تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1397 - 13:35
کد خبر : 37292

همدان|بیشترین تلاش‌ دشمن در استعمار فرهنگی ‌از بین عفت و کرامت زنان است

همدان|بیشترین تلاش‌ دشمن در استعمار فرهنگی ‌از بین عفت و کرامت زنان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، سعید گلستانی بعد از ظهر امروز در همایش استانی عفاف و حجاب ضمن طرح سئوالاتی نظیر لزوم وجود عفاف و حجاب و فلسفه گوهر حجاب اظهار داشت: در دنیای امروز از اوایل قرن بیستم با راه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، سعید گلستانی بعد از ظهر امروز در همایش استانی عفاف و حجاب ضمن طرح سئوالاتی نظیر لزوم وجود عفاف و حجاب و فلسفه گوهر حجاب اظهار داشت: در دنیای امروز از اوایل قرن بیستم با راه و رسم مادی گرایی و تجمل‌گرایی تحولی در شیوه زندگی انسان‌ها ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای خلقت تاکنون عفت و پاکدامنی گوهر و جوهر وجودی زنان در ادوار مختلف بوده است، افزود: در تمامی ادیان و افراد بی دین نیز از ابتدای خلقت تاکنون زنان از کرامت و شرافت خاصی برخوردار بودند. 

گلستانی با بیان اینکه جامعه زنان نصف حداقل حداقل جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: دشمنان نقشه‌های متعددی طراحی کرده‌اند تا گوهر وجودی زنان یعنی عفت و پاکدامنی را از بین ببرند تا مانع تشکیل و استحکام خانواده شوند. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با تأکید بر اینکه دشمنان و شیاطین به دنبال تبدیل زنان به آلات دست و از بین بردن گوهر وجودی بانوان هستند، تصریح کرد: هدف از بین بردن کرامت و عفت زنان تزلزل بنیان خانواده، یکی از مستحکم ترین ستون‌های جامعه است. 

گلستانی با اشاره به اینکه مخالفان عفاف و حجاب و کرامت زنان و دشمنان با اجرای برنامه‌هایی فضای کاذبی را ایجاد کردند و معتقدند که زنان نباید در خانه مانده یا خانه‌داری کنند و حقوق زنان توسط مردان پایمال شده است، بیان کرد: امروز دشمنان و شیاطین در برنامه‌های خود انسان‌هایی که تابع ارزش‌های دینی هستند را هدف گرفته‌اند و می‌گویند دین باید کنار گذاشته شود چون مانع توسعه و پیشرفت است. 

وی با بیان اینکه شیاطین و استکبار جهانی در گذشته نظریه‌پردازی کردند که با در دست داشتن کشتی و تردد در آب‌های آزاد می‌تواند بر جهان مسلط باشند، ابراز کرد: امروز نظریه‌پردازی آن‌ها در این راستا‌ست که برای تسلط بر جهان باید به لحاظ فرهنگی استیلای فرهنگی بر جهان حاکم کنند و برنامه این شیاطین بر آن است که بگویند زندگی، توسعه و پیشرفت بشر تنها در چارچوب تعیین شده آن‌ها محقق می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با تأکید بر اینکه امروز دشمنان و شیاطین جدال با خدا، حقیقت و ارزش‌های انسانی را هدایت می‌کنند، اظهار داشت: در مقاطعی دشمنان و استکبار به دنبال استعمار نظامی و صنعتی بودند اما در حال حاضر خطرناک‌ترین حربه دشمنان استعمار فرهنگی است.

گلستانی با اشاره به اینکه هدف دشمنان و شیاطین از استعمار فرهنگی، اضمحلال شرافت و کرامت انسان است، تأکید کرد: در جوامع بشریت و در کشورهای آمریکا، چین، ترکیه، کشورهای اسلامی، ژاپن، هند و غیره امروز تعداد زوج‌های هم خانه عقد نکرده افزایش یافته و نهاد خانواده را به نیاز درجه ۲ تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در گذشته فسق و فجور در خفا بود اما امروز جهان را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که به صحنه مستهجن تبدیل شده است، عنوان کرد: در این میان انسان‌های دارای اعتقاد قلبی به خدا، قرآن، اهل بیت، نماز، مسجد ، شرافت و غیره مستحکم بوده و کمتر آسیب می‌بینند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با تأکید بر اینکه دشمنان و شیاطین جهان را به صحنه‌های وقیحانه اخلاقی آلوده کرده‌اند تا جوانانی که درک و فهم کافی ندارند را منحرف کنند، تأکید کرد: نمونه تلفات این تهاجمات فرهنگی در دانشگاه‌ها، سطح جامعه و نوع پوشیدن البسه نامناسب قابل مشاهده است. 

گلستانی با اشاره به اینکه امروز مستکبران و شیاطین با گسترش تهاجمات فرهنگی به دنبال از بین بردن نهاد و بنیان خانواده هستند چرا که با از بین رفتن این نهاد چیزی باقی نمی‌ماند، ابراز کرد: در غرب نقطه هدف نابودی زنان باحجاب و مسلمان است. 

وی با بیان اینکه امروز هدف و بیشترین تلاش‌ از استعمار فرهنگی کوتاه کردن دامن زنان و از بین عفت و کرامت است و نیز موفق بوده‌اند، اظهار داشت: غرب برای استیلای فرهنگی و جهانی خود برای برداشتن حجاب و عفاف از سر زنان ایران برنامه‌ریزی کرده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد