تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1397 - 7:45
کد خبر : 37246

کیف های چرمی دست دوز منبع درآمد ۳ جوان سیستانی/ فضای مجازی فرصتی برای بازاریابی و فروش صنایع دستی

کیف های چرمی دست دوز منبع درآمد ۳ جوان سیستانی/ فضای مجازی فرصتی برای بازاریابی و فروش صنایع دستی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، ایران با پیشینه ۳ هزارساله، اولین و قدیمی ترین تولیدکننده چرم جهان است، آثار باستانی به یادگارمانده از دوران پیش از میلاد نشان می دهد که ایرانیان حدود ۱۵۰۰ سال قبل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، ایران با پیشینه ۳ هزارساله، اولین و قدیمی ترین تولیدکننده چرم جهان است، آثار باستانی به یادگارمانده از دوران پیش از میلاد نشان می دهد که ایرانیان حدود ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد از پوست برای تهیه لباس، کفش و جنگ افزار استفاده می کردند، در ایران نوشته‌هایی مربوط به دوره  پس از حملهٔ مغول، نشان‌گر آن است که تجارت چرم و پوست در ایران پررونق بوده‌ و هنر ایران زمین که همواره زبانزد جهانیان است در صنعت چرم نیز رخی بر جهانیان نشان داده و خود را به عنوان هنر دست ایرانی مطرح کرده است.
مهسا آبدهی کارآفرین سیستانی در عرصه هنرهای صنایع دستی از نوع چرم در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: چرم دست دوز هنری بسیار زیبا است که بعد از پارچه پر مصرف ترین موارد در ساخت و دوخت لباس و کیف را به خود اختصاص داده است.
 


  وی با بیان اینکه حمایت از کارهای اشتغالزا وابستگی به کشورهای بیگانه را از بین خواهد برد، گفت: در حال حاضر کیف هایی که برای تلفن همراه به وسیله چرم درست می کنیم از بهترین نمونه و با کیفیتی بسیار عالی است که مورد پسند ذائقه مشتریان زیادی قرار گرفته است، اگر حمایت از سوی مسئولان انجام شود قطعا با وجود کارگاه ها و افرادی مانند تیم سه نفره ما در این کارگاه دیگر نیازی به وارد کردن اینگونه محصولات مشابه از خارج از کشور نیست.
 این کارآفرین سیستانی نبود ابزار مناسب کار را مشکلی بر سر راه فعالیت های نوپا و اشتغالزا عنوان کرد و ادامه داد: قیمت بالای برخی لوازم مورد نیاز، نبود مواد اولیه یا گران بودن مواد مانع بعدی سر راه است چرا که بعضی از مواد اولیه را باید از جای خاص تهیه کرد که قیمت آن ها گران است؛ از سوی دیگر نبود مشتری یا فردی که چرم را درست بشناسد از دیگر موانع به شمار می رود زیرا آن ها به جای خرید کیف چرم اصل اقدام به خرید کیف چرم مصنوعی کارخانه خارجی می کنند و این در حالی است که کیفیت کار ما بهتر از نمونه خارجی آن می باشد.
 
آبدهی با بیان اینکه در حال حاضر کارگاه رسمی نداریم و در خانه  مشغول به فعالیت هستم، افزود: تمامی تولیدات خود را در دنیای مجازی و تبلیغ در کانال ها و گروه ها به فروش می رسانیم.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد