تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 تیر 1397 - 6:59
کد خبر : 37016

توطئه دشمنان نظام با وحدت و همدلی خنثی می شود

توطئه دشمنان نظام با وحدت و همدلی خنثی می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حیدر آسیابی روز چهارشنبه در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در دفتر امام جمعه سمنان افزود : تلاش برای جلب اعتماد عمومی که منجر به افزایش وحدت در جامعه می شود ، همواره

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حیدر آسیابی روز چهارشنبه در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در دفتر امام جمعه سمنان افزود : تلاش برای جلب اعتماد عمومی که منجر به افزایش وحدت در جامعه می شود ، همواره دغدغه رهبری بوده و ایشان در این راستا توصیه زیادی داشتند.
وی اظهارداشت : جلب اعتماد عمومی وظیفه همه دستگاه‌های دولتی و قضایی است و باید با دلسوزی ، تفاهم و تواضع در این راستا اقدام کرد.
آسیابی با تاکید بر این که دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی سعی دارد مردم را در تنگنا و فشار روانی قرار دهد، اضافه کرد : توجه به مصادیق رهبری و شاخص‌ های اعتماد روانی در افزایش وحدت مردم و مسوولان مؤثر است.
وی با بیان این که،اکنون جامعه نیازمند وحدت به عنوان یک معروف است، بیان داشت : برای رفع مشکلات و جنگ اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمنان، قوه قضاییه کنار دولت است و هم افزایی رمز عبور از توطئه‌ها و هجمه بیگانگان است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان افزود : اکنون ۹۰ درصد دستگاه اجرایی استان، شورای امر به معروف را تشکیل و ۶۰ درصد گزارش کار خود را ارایه دادند.
وی تصریح کرد : در بخش مردم به دولت برای یک هزار نفر از آمران برنامه و برای ۱۵۰ نفر از آمران و ناهیان برنامه آموزشی تدارک دیده شد.
آسیابی ادامه داد : برای ۵۰ نفر از صنوف پنج دوره کلاس آموزشی و در ۲ ماه بیش از ۲۰ هزار تذکر زبانی به مردم داده شد که ۷۵ درصد واکنش مثبت را در بر داشته است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سمنان خاطرنشان کرد : برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از ماه مبارک رمضان ، برگزاری نشست با موضوع عفاف و حجاب و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ۵۰ نفر از فعالان بخش نیروهای مسلح از دیگر برنامه ‌های این ستاد بوده است.
نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه افراد جامعه باید در امر به معروف و نهی از منکر مشارکت داشته باشند.
احمد همتی افزود: ۲ پایه امر به معروف و نهی از منکر باید همه مباحث اختصاص یابد و معطوف به مسایل خاص و تک بعدی نباشد .
وی به ضرورت حمایت از آمران معروف و ناهیان منکر اشاره کرد وگفت: گاهی فعالان این عرصه از سوی برخی مردم و مسوولان مورد هجمه قرار می‌گیرند که باید برای این مشکل راهکاری اتخاذ شود .
همتی ادامه داد: البته این مصادیق شامل استان نیست اما در کشور باید برای حل این معضل طرح داد و برای فعالان این عرصه اقدام حمایتی صورت گیرد .
نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از اسراف به عنوان مسأله گریبانگیر جامعه یادکرد و اظهارداشت: این اصل به عنوان یک منکر مهم باید مدنظر همگان قرار گیرد و قوانین هدفمندی و اصلاح الگوی مصرف آب و انرژی در این راستا به درستی اجرا شود و مسوولان نیز در اجرای این اصل وحدت رویه داشته باشند.
همتی از وحدت به عنوان اولویت اول کشور یاد کرد وافزود: عده‌ کمی همیشه در پی خدشه‌دار کردن وحدت و انسجام کشور هستند که این مسأله مهم باید واکاوی و برای مهار آن تدابیری اتخاذ شود.
در استان سمنان بیش از چهار هزار نفر و در مرکز استان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر آموزش دیدند که بیش از ۶۰۰ نفر به صورت رسمی در شهرستان سمنان فعالیت دارند.
۶۰۲۶/م.ع
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد