تاریخ انتشار : دوشنبه 25 تیر 1397 - 3:55
کد خبر : 36726

خدمت به مردم از ارزش بالایی برخوردار است

خدمت به مردم از ارزش بالایی برخوردار است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خدمت به مردم از ارزش بالایی برخوردار است و حکومت و نظام اسلامی معنایش خدوم بودن و خدمت گذاری است. وی گفت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خدمت به مردم از ارزش بالایی برخوردار است و حکومت و نظام اسلامی معنایش خدوم بودن و خدمت گذاری است.

وی گفت : اگر روحیه خدمت گذاری در مسئولین وجود نداشته باشد نظام و حکومت اسلامی اصلا معنا ندارد و این حکومت اسلامی تنها با خدوم بودن معنا پیدا می‌کند.

آیت الله علما به آمار مسئولین در خصوص سیر کاهشی آسیب‌های اجتماعی استان اشاره کرد و افزود: این آمار بسیار مسرت بخش است و امیدوار هستیم با ادامه این روند شاهد کاهش بیش از پیش آسیب‌های اجتماعی در استان باشیم.

وی به انجام مشاوره پیش از طلاق توسط مشاوران بهزیستی اشاره کرد و افزود: در احکام اسلامی هم برنصیحت کردن زوجین پیش از طلاق تاکید شده است و اینکه پروسه طلاق طولانی شود بلکه زوجین با اندکی تامل از انجام طلاق منصرف شوند.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد