تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395 - 20:06
کد خبر : 3625

برخی به بهانه نشاط اجتماعی وارد منکرات اجتماعی می‎شوند/ برای حفظ دستاوردهای انقلاب از کسی مجوز نمی‎خواهیم

برخی به بهانه نشاط اجتماعی وارد منکرات اجتماعی می‎شوند/ برای حفظ دستاوردهای انقلاب از کسی مجوز نمی‎خواهیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر امشب در جمع بسیجیان شهرستان گرگان ضمن گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر اظهار کرد: شبکه‎های اجتماعی با تفکر لیبرالی جامعه اسلامی را تهدید می‎کنند که باید هوشیار باشیم و در جامعه بصیرت‎افزایی کنیم. وی با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، سیدعلی مهاجر امشب در جمع بسیجیان شهرستان گرگان ضمن گرامیداشت ایام‎الله دهه فجر اظهار کرد: شبکه‎های اجتماعی با تفکر لیبرالی جامعه اسلامی را تهدید می‎کنند که باید هوشیار باشیم و در جامعه بصیرت‎افزایی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری کنسرت‎هایی که گاهی در شهر گرگان برگزار می‎شود، تصریح کرد: باید تحلیل کرد آیا در برگزاری کنسرت‎هایی که برگزار می‎شود گفتمان انقلابی وجود دارد؟ آیا این برنامه‎ها توانسته سطح اعتقادات دینی جامعه به خصوص نسل جوان را تقویت کند؟ ما که مسلمان هستیم باید این مسائل را تحلیل کنیم.

 

* آسیب‎های اجتماعی جوانان را به سمت پرتگاه کشانده است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با طرح پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا نشاط اجتماعی اجرای منکرات در آموزه‎های دین اسلام است، افزود: برخی به بهانه نشاط اجتماعی وارد منکرات اجتماعی می‎شوند که این زنگ خطر است و مسئولان استان به هوش باشند.

مهاجر گفت: اگر مسئولان و علما در شهر ما دلسوز مردم هستند هوشیار و بیدار باشند زنگی که به صدا درآمده، جوانان را به سمت پرتگاه کشانده است شبکه‎های اجتماعی با تفکر لیبرالیستی جامعه را تهدید می‎کنند، دستگاه‎هایی که امانتداری انقلاب از آنها توقع است باید بدانند که امام راحل این انقلاب را به میراث گذاشتند و توصیه کردند که نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

وی خطاب به مسئولان فرهنگی تاکید کرد: بودجه‎هایی که از بیت‎المال در اختیار ما است باید صرف کدام کار و پروژه شود آیا قرار نیست بر اساس آموزه‎های دینی رفتار کنیم؟

 

* به دنبال دوقطبی کردن جامعه نیستیم/ از کسانی که به آموزه‎های دینی، دهن‎کجی کنند تبری می‎جوییم

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به رجزخوانی دشمن تصریح کرد: ترامپ شمر زمان است اگر اوباما رفتار معاویه‎صفت داشت، یزید را در ترامپ می‎توان دید رئیس‎جمهور جدید آمریکا فسق و فجور خود را علنی کرده است.

مهاجر تاکید کرد: امام خمینی(ره) می‎فرمودند که آمریکا هیچ‎غلطی نمی‎تواند بکند اگر مدعی راه امام هستیم؛ آموزه‎های امام و انقلاب آن راهی نیست که برخی مسئولان در پیش گرفتند، برخی تحریف دستاوردهای امام را دستاویز قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ما با ذائقه کسی کار نداریم، گفت: اگر در جایی رگ غیرت انقلابی‎مان گل کند برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به جز فرمایشات مقام معظم رهبری، از کسی مجوز نمی‎خواهیم ، ما به دنبال دوقطبی کردن جامعه نیستیم اما با کسانی که نسبت به آموزه‎های دینی، دهن‎کجی کنند با تبری دینی از آنها وارد میدان می‎شویم.

 

* شکم گرسنه با ساز و آواز سیر نمی‎شود/ شکم خالی بدون اشتغال نان پیدا نمی‎کند

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه ما با موسیقی یا کنسرت مشکلی نداریم، افزود: بررسی کنید برخی از برنامه‎ها برای مشغول کردن افکار عمومی است تا علامت سوال اینکه مسئولان در زمان مسئولیت خود چه کردند باقی بماند، شکم گرسنه با ساز و آواز سیر نمی‎شود، شکم خالی بدون اشتغال نان پیدا نمی‎کند، اینکه عده‎ای به برگزاری کنسرت دل‎خوش کردند جای تامل است.

مهاجر با اشاره به اینکه شادی و نشاط باید هدفمند باشد، گفت: ما در اعیاد شاد و در عزا غمگین هستیم بنا به فرمایش امام علی (ع) روزی که در آن گناه نکنیم عید است، ما با کنسرت و موسیقی مشکل نداریم اما گناه و اختلاط زن و مرد جایگاهی در آموزه‎های دینی ندارد.

وی تاکید کرد: تریبون‎های نهاد انقلابی که در برابر گناه سکوت می‎کنند باید در معرض پاسخگویی قرار بگیرند، وظیفه عالم دینی این است که وقتی ببیند مردم در خطر هستند باید آنها را آگاه کند.

 

* چرا باید در شهر ما به امام(ره) توهین شود/ داعیه‎داران انقلاب چرا سکوت می‎کنند

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: ما سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‎گیریم اما چرا باید در شهر ما به امام توهین شود آنهایی که داعیه‎دار انقلاب هستند چرا در برابر این موضوعات سکوت اختیار می‎کنند؟ چرا برخی مسئولان با کسانی که جزو سران فتنه و یا مجرم هستند شام می‎خورند؟ چرا باید عکس برخی سران فتنه در شهر ما نصب شود.

مهاجر با اشاره به اینکه درد ما درد انقلابی است، تاکید کرد: هنوز هم بسیجیان ما صبر می‎کنند مسئولان و تریبون داران مواظب باشند که صبر مردم انقلابی ما لبریز نشود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد