تاریخ انتشار : دوشنبه 18 تیر 1397 - 7:38
کد خبر : 36233

۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان کشف و ضبط شد

۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان کشف و ضبط شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز سبب شد بیش از ۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان‌های بهبهان و هندیجان کشف و ضبط شود‌. سردار حیدر عباس‌زاده ضمن تایید خبر منتشر شده درباره

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز سبب شد بیش از ۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان‌های بهبهان و هندیجان کشف و ضبط شود‌.

سردار حیدر عباس‌زاده ضمن تایید خبر منتشر شده درباره کشف کالاهای قاچاق اظهار داشت: مطابق با فرمان رهبری و تحقق شعار امسال ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان بهبهان کامیون حاما کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در شهرستان هندیجان نیز ۵ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق شناسایی و متوقف شد، گفت: بر اساس کارشناسی‌های انجام شده ارزش کالاهای قاچاق کسف و ضبط شده ۲۰ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال است که در این رابطه ۸ نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان درباره نوع و تعداد کالاهای قاچاق شناسایی شده، عنوان کرد: در بازرسی از محموله توقیفی در بهبهان انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم خودرو، لوازم آرایشی، موبایل، پارچه و لوازم کامپیوتر و در محموله شهرستان هندیجان نیز تعداد زیادی کالای خانگی از قبیل ۱۴دستگاه ماشین لباسشویی، ۵۰ دستگاه پنل کولر، ۷۰۰ ثوب پوشاک، یک هزار و ۳۸۹ قوطی نوشیدنی، یک هزار و ۴۴۸ عدد انواع لوازم آرایشی، ۲۵۵ قوطی قرص مکمل غذایی و ۱۱ دستگاه لوازم الکترونیکی  فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد