تاریخ انتشار : یکشنبه 17 تیر 1397 - 9:10
کد خبر : 36161

همایش "دختران زینبی و بانوان فاطمی" در گرگان برگزار می‌شود

همایش "دختران زینبی و بانوان فاطمی" در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ دوم باقر رحمانی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متنوعی در گرگان برگزار می‌شود. وی تصریح کرد: ما به عنوان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ دوم باقر رحمانی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متنوعی در گرگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ما به عنوان نهاد انقلابی در بسیج و سپاه این تکلیف را داریم که این روز را گرامی بداریم و ویژه برنامه‌ای برای این روز در نظر گرفتیم و همایش "دختران زینبی و بانوان فاطمی" از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در روز ۲۴ تیرماه که مصادف با میلاد حضرت معصومه(ص) در پارک شهر گرگان با جمعیت پیش‌بینی شده ۳ هزار بانوی محجبه از اقشار مختلف برگزار می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: برای چهارمین سال متوالی واقعه بازسازی غدیر در گرگان اجرا می‌شود و به دنبال این هستیم که در ایام دهه ولایت این برنامه را در شهرستان گرگان برگزار کنیم.

وی افزود: آیین سیاه پوشان گرگان درآستانه ماه محرم یک آیین قدیمی و مذهبی گرگان است و از سال گذشته برای احیای آن از سوی سپاه گرگان اقدام شد و ما این برنامه را با همت هئیت رزمندگان اسلام برگزار می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تاکید کرد: روضه صبح با حضور اقشار مختلف و حلقه‌های صالحین در مدت ۱۰ روز نخست ماه محرم الحرام در امامزاده عبدالله گرگان برگزار خواهد شد.

رحمانی گفت: در سال گذشته اقدام جوانه‌های صالحین انجام شد و اردوهای تربیتی و آموزشی بود و امسال با رویکرد قوی‌تر و در دستو کار قرار دادیم.

وی افزود: مشکلات کم‌آبی و قطعی آب در مکان‌هایی در شهرستان گرگان وجود دارد پایش‌هایی انجام شده و نشستی با ریاست آب و فاضلاب روستایی شهرستان گرگان داشتیم و بررسی کردیم.

وی تصریح کرد: در این عرصه به دنبال آن هستیم که یک تانکر ۲۴ هزار لیتری با همکاری تیپ ۴۵ جواد الائمه مجوز واگذاری بگیریم و از پس فردا با کمک این دوستان بحث آبرسانی انجام دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: با گسترش جامعه در بسیج و اطلاعات فرماندههان پایگاه با رایزنی که انجام دادیم این مشکلات و الزامات انجام می‌دهیم و با تانکر اداره آب نیازهای برخی روستاهایی که ضروری است مانند سلیمان تپه و قلعه محمود انجام دهیم ولی از پس فردا به شکل مستقیم به خدمات مردم در عرصه آبرسانی وارد می‌شویم.

رحمانی یادآور شد: در حوزه اقتصاد مقاومتی امسال نیز برنامه‌هایی در دستور کار داریم و تاکنون ۶۰۰ میلیون ریال بسیجی برای دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بانک‌ها معرفی شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد