تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400 - 13:33
کد خبر : 131607

سردار نصر: آمادگی داریم یک‌هفته‌ای واکسیناسیون را به‌اتمام برسانیم/ اقدام اثرگذار بسیج در طرح شهید سلیمانی

سردار نصر: آمادگی داریم یک‌هفته‌ای واکسیناسیون را به‌اتمام برسانیم/ اقدام اثرگذار بسیج در طرح شهید سلیمانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار علی نصر پیش از ظهر امروز در اجلاسیه سراسری مجمع بسیجیان مازندران، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ظرفیت‌های مناسبی در بین جوانان برای توسعه و تحول آفرین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار علی نصر پیش از ظهر امروز در اجلاسیه سراسری مجمع بسیجیان مازندران، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ظرفیت‌های مناسبی در بین جوانان برای توسعه و تحول آفرین در کشور وجود دارد و رهبر معظم انقلاب هم در توجه به جوانان تاکید ویژه‌ای داشتند.

وی با اعلام اینکه در سال‌های اخیر شاهد سوء مدیریت بودیم، افزود: سرمایه اجتماعی و امید مردم مخدوش شده است و باید به این نکته توجه داشتیم که افق روشن را در ذهن افکار عمومی حفظ و تقویت کنیم.

مسؤول مرکز هم اندیشی راهبردی بسیج خاطرنشان کرد: باید روحیه شور و نشاط را در بین مردم ایجاد کنیم و راهکارهای عملی برای برون رفت از مشکلات ارائه شود.

وی اضافه کرد: برای توسعه اساسی نیاز به برنامه‌ریزی مدون داشته، بسیج خودش را مخاطب گام دوم انقلاب دیده و ورود پیدا کرده است و حتی بازنگری در اسناد بالادستی خویش را در دستور کار قرار داده است.

سردار نصر خاطرنشان کرد: در اسناد بالادستی جایگاه یابی تغییر کرده و فراتر از گذشته در حال برداشتن گام هستیم، در حوزه تمدن سازی بسیج برای خودش تکلیف ایجاد کرده است، بنا داریم از ظرفیت‌های انقلاب استفاده مناسب ببریم.

وی با اعلام اینکه ظرفیت‌های که بسیج در دسترس دارد، ممکن است سایر دستگاه‌ها هم در اختیار داشته باشند، گفت: اما امکان دارد این حلقه وصل در دستگاه‌ها وجود نداشته باشد، بسیج فارغ از مسائل سیاسی و دسته‌بندی‌ها و جریانات به دنبال حفظ و تقویت منافع نظام و انقلاب است.

مسؤول مرکز هم‌اندیشی راهبردی بسیج اضافه کرد: مجامع بسیج نباید به مرکز استان بسنده شود باید این حلقه وصل را از پایین ترین سطح به بالاترین سطح حاکمیتی وصل کنیم و منعکس کننده دغدغه‌ها و مشکلات و پیگیر راهکارها باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در ایام کرونا، گفت: حماسه‌های زیادی در این دوران اتفاق افتاده است، ظرفیت دستگاه بهداشت و درمان در این شرایط خطیر گرفتار است اما در کوتاهترین زمان با حمایت‌های همه جانبه مردم اقدامات اساسی در کشور انجام شده است، شاهد افزایش ظرفیت واکسیناسیون هستیم.

سردار نصر خاطرنشان کرد: در طرح شیهد سلیمانی آمادگی وجود دارد در مدت یک هفته واکسینه کردن مردم به اتمام برسد حتی در برخی از استان‌ها حاضر هستند که در مدت ۲۴ ساعته واکسیناسیون به اتمام برسد.

وی با اعلام اینکه ظرفیت بی‌نظیر برای توسعه کشور در بسیج وجود دارد، گفت: این ظرفیت‌ها پس از الگو سازی مناسب باید عملیاتی شود.

در ادامه محمدی لائنیی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، اظهار کرد: عملیاتی کردن سند توسعه و پیشرفت استان مازندران اقدام بسیار مناسب بسیج است و باید تلاش کنیم که این برنامه به مرحله عملیاتی و اجرا برسد و با عوامل اجرائی دولت سیزدهم بتوانیم گام‌های را در راستای توسعه استان برداریم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد