تاریخ انتشار : جمعه 15 تیر 1397 - 7:41
کد خبر : 35941

هماهنگی خوب دستگاه‌های مسئول برای مبارزه با قاچاق در استان

هماهنگی خوب دستگاه‌های مسئول برای مبارزه با قاچاق در استان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، فریدون همتی در نشست مشترک ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان از مناطقی است که با پدیده قاچاق مواجه است، عنوان کرد: دستگاه‌های

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، فریدون همتی در نشست مشترک ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان از مناطقی است که با پدیده قاچاق مواجه است، عنوان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی این استان اقدامات گسترده‌ای در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت داده‌اند و دستگاه قضایی در استان نیز با پرونده‌های مختلفی در خصوص قاچاق مواجه است.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های مسئول در استان هماهنگی خوبی برای مبارزه با قاچاق دارند و این امر موجب شده تا این اقدامات مؤثر واقع شود.

استاندار هرمزگان افزود: مجموعه‌های پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با سرعت و کیفیت مناسبی کارها را در استان انجام می‌دهند اما نیاز است این مجموعه‌ها به لحاظ امکانات و تجهیزات تقویت شوند.

همتی تصریح کرد: نیاز  است از مشارکت مردم در امر مبارزه با قاچاق استفاده کنیم تا در این کار موفق و مبارزه مؤثر همراه با رضایتمندی مردم داشته باشیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد