تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1397 - 8:08
کد خبر : 35878

دومین جشـنواره مطبوعات و خبرگزاری‌هـای استان اردبیل برگزار می‌شود

دومین جشـنواره مطبوعات و خبرگزاری‌هـای استان اردبیل برگزار می‌شود

علی نورعلیپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: به منظور ایجاد رقابت و توسعه تولید محتوا دومین جشـنواره مطبوعات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌هـای استان اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده و بی‌شک زمینه پویایی را در بین مطبوعاتی‌های استان ایجاد می‌کند. وی با اشاره به این که

علی نورعلیپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: به منظور ایجاد رقابت و توسعه تولید محتوا دومین جشـنواره مطبوعات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌هـای استان اردبیل برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده و بی‌شک زمینه پویایی را در بین مطبوعاتی‌های استان ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به این که اصلی‌ترین محور در برگزاری این جشنواره حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی است افزود: تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم زمینه رقابتی سازنده و موثر را در استان فراهم کرده و با استفاده از ظرفیت خبرنگاران و اهل قلم و رسانه توسعه استان را محقق کنیم که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

مدیر عامل خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: حمایت از تلاش فعالان در عرصه اطلاع‌رسانی در عصر حاضر که هجمه فرهنگی مهم‌ترین تهدید برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است امری لازم و ضروری است و در این زمینه نیاز است انگیزه برای استمرار فعالیت‌ها در بین فعالان این عرصه ایجاد شود.

وی افزود: تقویت برنامه‌ها و سنگرهای فرهنگی مهم‌ترین برنامه‌ای است که باید اهل قلم و رسانه به دنبال آن باشند و از ظرفیت‌های موجود برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه استفاده کنند.

نورعلیپور تصریح کرد: دو محور اساسی برگزاری این جشنواره به صورت ویژه و بخش اصلی در نظر گرفته شده و شرکت کنندگان می‌توانند اثرات خود را تحت عناوینی از جمله سرمقاله و یادداشت، گزارش و مصاحبه، عکس حداکثر با سه اثر ارائه داده و در جشنواره شرکت کنند.

وی اظهار کرد: اثرات ارائه شده به این جشنواره صرفا منتشر شده از تاریخ یکم فروردین ماه سال گذشته تا ۲۰ تیرماه امسال باشد و نهایتا تا تاریخ ۲۵ تیر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند برای دریافت بیشتر به سایت اینترنتی www.khanehmatbooat.ir  مراجعه کرده و اطلاعات مورد نظر را به دست آورند.

مدیر عامل خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: این جشنواره همزمان با روز خبرنگار ۱۷ مرداد ماه برگزار می‌شود و در هر بخش به سه رتبه برتر جایزه‌های نفیسی اهدا خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد