تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1397 - 7:41
کد خبر : 35691

حمایت از کالای ایرانی با مبارزه با قاچاق کالا

حمایت از کالای ایرانی با مبارزه با قاچاق کالا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حمید ملانوری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حمید ملانوری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نامگذاری سال جاری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز امری ضروری و مهم در کشور است.

وی بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورتی قاطع‌تر و جدی‌تر در سال جاری از سوی دستگاه‌های مربوطه پیگیری خواهد شد.

وی اظهارداشت: کمیسیون‌های برنامه ریزی و هماهنگی نظارت در استان‌ها و از جمله در استان کرمان تشکیل شده و امسال برخورد قاطع‌تر و مبارزه جدی‌تر را در برنامه خوددارند.

ملانوری  گفت: استان کرمان به دلیل همجواری با استان سیستان و بلوچستان در معرض قاچاق سوخت و احشام است و از سوی دیگر به دلیل همجواری با هرمزگان، از مبادی اصلی ورود کالا‌های قاچاق است که برنامه ریزی مناسبی برای برخورد با این موارد انجام شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان عنوان کرد: در سفر اخیر مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور به کرمان برنامه ریزی مناسبی برای تامین انبار‌ها و نیروی انسانی مورد نیاز در شرق، جنوب و غرب استان کرمان انجام شده است تا با همکاری فرمانداری ها، نیرو‌های مربوطه بتوانند با خیال آسوده‌تر برای کشف کالا‌های قاچاق اقدام کنند.

ملانوری یادآور شد: کالا‌های قاچاق مکشوفه در استان کرمان در انبار‌های پیش بینی شده نگهداری شده و بر اساس قانون برای فروش یا تعیین تکلیف آن‌ها اقدام می‌شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان نیز گفت: نیرو‌های دست اندرکار درمبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان کرمان از نیرو‌های تلاشگر، نجیب، پاک دست و بسیجی هستند.

ابراهیم شهریاری افزود: درراستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور تحقق خواسته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حوزه، در سال جاری به موضوع پیشگیری و فرهنگسازی تاکید ویژه‌ای شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد