تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1397 - 5:36
کد خبر : 35665

کشف ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در مازندران

کشف ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در مازندران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت‌وگو با بلاغ، گفت: در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و نا امن ساختن بستر ارتکاب جرم طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا به مدت ۳

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت‌وگو با بلاغ، گفت: در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و نا امن ساختن بستر ارتکاب جرم طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا به مدت ۳ روز در سطح استان با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس آگاهی استان به همکاری پلیس های تخصصی و دستگاه های ذیربط برون سازمانی در سطح شهرستان ها به منظور مقابله هدفمند و اثر بخش با پدیده شوم قاچاق کالا وارد عمل شده و موفق شدند، مقادیر زیادی کالای قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: در این طرح ۶۰۰ کیلوگرم سموم کشاورزی به همراه دو دستگاه موتور سیکلت خارجی ، ۲۵ هزار عدد گیاه کاج ، ۹۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۲ هزار و ۱۸۰ نخ سیگار، ۶ تن و ۳۰۰ کیلو گرم چوب آلات، انواع البسه قاچاق و جواهرات قاچاق کشف شد.

میرفیضی با اشاره به دستگیری ۱۹ متهم به قاچاق کالا از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: ارزش ریالی کشفیات ۷ میلیاردو ۸۸۳ میلیون ریال بوده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه مقابله با پدیده شوم قاچاق از اولویت برنامه های پلبس در سال جاری است، گفت: پلیس در راستای حمایت از کالای ایرانی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد