تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1397 - 5:04
کد خبر : 35660

هر محصولی که ایرانی باشد، استفاده می کنم/ دولت تلاش همه جانبه خود را برای تهسیل فضای کسب و کار بکار گیرد

هر محصولی که ایرانی باشد، استفاده می کنم/ دولت تلاش همه جانبه خود را برای تهسیل فضای کسب و کار بکار گیرد

محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: این نامگذاری روندی کاملا منطقی، هوشمندانه و مدبرانه ای دارد که ایشان در سال های اخیر پی گرفته

محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: این نامگذاری روندی کاملا منطقی، هوشمندانه و مدبرانه ای دارد که ایشان در سال های اخیر پی گرفته اند به طوری که در این سالها بحث اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی را مطرح کردند که یک تئوری کاملا منطقی برای حفظ مواضع انقلاب و نظام است.

مفتح در پاسخ به این سوال که چه محصول ایرانی را خریداری کردید واستفاده می کنید، گفت: من هر محصولی که ایرانی باشد استفاده می کنم.

 وی پیشنهاد شخصی خود برای حمایت از کالای ایرانی را اینطور بیان کرد: یک بعد حمایت از کالای ایرانی به تولیدکنندگان برمی گردد که باید تلاش کنند قیمت تمام شده محصول تولیدی خود را کاهش داده و از طرفی نیز تلاش کنند کیفت محصولات تولیدی خود را افزایش دهند.

نماینده مردم تویسکران در مجلس افزود: بعد دوم حمایت از کالای ایرانی به دولت برمی گردد که منظور از دولت دستگاه های حاکمیتی است که باید تلاش همه جانبه خود را برای تسهیل فضای کسب و کار بکار گیرند.

مفتح ادامه داد: بعد سوم و به عنوان آخرین و مهمترین بعد حمایت از کالای ایرانی به مصرف کنندگان بر می گردد که مردم باید هنگام خرید کالا از میان نوع ایرانی یا خارجی آن، نوع ایرانی را ترجیح بدهند و از خرید کالای خارجی خوداری کنند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: مردم حاضرهستند به دلیل بهتر شدن اوضاع اقتصادی ، کالایی را که کیفیت مطلوب داشته ولی گران تر از قیمت متعارف باشد خریداری کنند و این فرصتی است که یک بار دیگر به تولید کننده داده می شود که تلاش کند قیمت تمام شده را کاهش و کیفیت را افزایش دهد البته تولید کننده نیز باید سود ببرد و در این چرخه تمامی اجزا به درستی کار کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد