تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1397 - 8:40
کد خبر : 35519

تعیین تکلیف مسکن‎های خالی در اولویت مجلس/ تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو نهادینه‎شدن فرهنگ خرید کالای ایرانی است

تعیین تکلیف مسکن‎های خالی در اولویت مجلس/ تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو نهادینه‎شدن فرهنگ خرید کالای ایرانی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حمایت میرزاده در گفتگو با سبلان‌ما، اظهار داشت: راه حل فارغ شدن بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تحقق اقتصاد مقاومتی است که این امر مورد تاکید رهبری معظم انقلاب، نمایندگان مردم، دولت و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حمایت میرزاده در گفتگو با سبلان‌ما، اظهار داشت: راه حل فارغ شدن بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تحقق اقتصاد مقاومتی است که این امر مورد تاکید رهبری معظم انقلاب، نمایندگان مردم، دولت و آحاد مختلف مردم است.

وی با اشاره به لزوم کاهش هزینه‎های مصرف کالاهای غیرضروری در کشور، تصریح کرد: در شرایط کنونی برای حمایت جدی از تولید کنندگان، خرید کالاهای ایرانی یک ضرورت بوده که تحقق  و نهادینه کردن این مهم در جامعه ایرانی نیازمند یک کار عظیم فرهنگی است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در حوزه قانونگذاری اقتصاد مقاومتی مشکلی وجود ندارد و مجلس به جد از این امر مهم حمایت می‎کند، عنوان کرد: در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوای سه گانه همکاری و همدلی شایسته ای دارند و توجه ویژه نمایندگان را می توان در تصویب قوانین ملاحظه کرد.

وی درخصوص مشکلات موجود در حوزه مسکن به خبرنگارسبلان‌ما، گفت: مسکن بدون توجه به مشتریان و مازاد آن باعث مهاجرت جامعه روستایی به شهری  شد؛ همچنین  افزایش تعداد ساختمان‎های مسکونی تکمیل نشده و خالی از سکنه مشکلات عدیده‎ای را  در حوزه مسکن بوجود آورده است.

نماینده مردم گرمی در مجلس خاطر نشان کرد:  اولویت اول مجلس در حوزه مسکن این است که تکلیف مسکن های خالی را روشن کرده و بافت های فرسوده را ترمیم کند.

  وی گفت: تلاش برای حفظ معماری ایرانی اسلامی که در لابه لای آن هویت ایرانی اسلامی نهفته است، را مضاعف خواهیم کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد