تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1397 - 7:18
کد خبر : 35496

وزیر کشور: صحت شکستن شیشه خودروها توسط پلیس باید تأیید شود

وزیر کشور: صحت شکستن شیشه خودروها توسط پلیس باید تأیید شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره تاثیر گردش مالی حاصل از قاچاق موادمخدر بر بازار ارز اظهار کرد: مصرف موادمخدر درکشورمان رقم بالایی است و با احتساب مصرف روزانه یک گرم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره تاثیر گردش مالی حاصل از قاچاق موادمخدر بر بازار ارز اظهار کرد: مصرف موادمخدر درکشورمان رقم بالایی است و با احتساب مصرف روزانه یک گرم توسط معتادان، سالانه نزدیک به هزار تن موادمخدر در کشورمان مصرف می شود و مبلغ آن در بازار داخل کشور گردش دارد.

وزیر کشور افزود: یکی از تقاضاهای ارز در بازار مربوط به موادمخدر و قاچاق کالا است و این امر در هزینه تمام شده ارز و نوسانات این بازار اثرگذار بوده و یکی از دلایل تصمیمات اخیر ارزی، حذف تقاضای کاذب از این بازار بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه قاچاق کالا نیز در مرزهای شرقی و غربی که شاهد واردات غیرقانونی کالا بودیم با سیاست‌های اخیر و همچنین سیاست کنترل مرزی تا ۸۰ درصد کنترل شد.البته این امر در شرایط معیشتی مرزنشینان تاثیراتی داشته که با تصمیمات اخیر دولت امیدواریم این مشکل حل شود.

رحمانی فضلی وی در پاسخ به سوال دیگری درباره چرایی شکستن شیشه برخی مغازه‌ها و تخریب اموال مردم در حاشیه برخی تجمعات توسط نیروی انتظامی اظهار کرد: صبح امروز فرمانده ناجا در جلسه شورای امنیت توضیحاتی را در خصوص این موضوع ارایه داد و گفت در برخی موارد نیروهای پلیس افراد موثر خاطی را در این تجمعات شناسایی و زمانی که آنها را تعقیب می‌کنند آنها وارد اماکنی می‌شوند که دستگیری‌شان نیارمند شکستن شیشه و ورود ماموران پلیس است.

وی ادامه داد: فرمانده ناجا حتی این موضوع را با عملیات آتش نشانی مقایسه کرد که در برخی موارد عملیات اطفا خسارت‌هایی را هم وارد می‌کند.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که چرا در برخی فیلم‌های منتشر شده شاهد شکستن شیشه خودروها توسط پلیس بودیم خاطرنشان کرد: باید صحت این فیلم ها تایید شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد